PracaGrupypl.praca.dyskusjeProSystem SA z Wrocławia › Re: ProSystem SA z Wrocławia
    From: Marek Janik <z...@N...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ProSystem SA z Wrocławia
    Date: Fri, 18 Feb 2005 19:56:54 +0100

    > Klientow maja (lub mieli) dość poważnych.
    > www.prosystem.pl -> zaufali nam..

    Wystarczy takiej firmie sprzedac kabelek i juz mozna ich wpisac. No bo w
    koncu zaufali i kupili kabelek.

    > Jesli jest to firma SA, czyli są na giełdzie. Ile zatrudniają pracowników,
    > jak z zapleczem socjalnym? Mozesz coś więcej napisać?

    Pracowalem w tej firmie daaawno temu ale z tego co wiem to nieduzo sie
    zmienilo. Zaplecza socjalnego brak a za moich czasow na umowie mialem
    minimum socjalne a reszta pod stolem platna roznie w zaleznosci ...
    wlasciciele mieli standardowa gadke "fakturki nie zeszly"

    Ogolnie omijaj szerokim lukiem chyba ze naprawde jestes zdesperowany/nie
    masz pracy lub masz ciagotki masochistyczne. Jedyna opcja jaka widze
    zeby sie tam zatrudnic to po to zeby nauczyc i odejsc - taka forma
    inwestycji polaczona z samobiczowaniem. Dodatkowo nalezy byc czujnym jak
    surykatka czytac 20 razy co daja do podpisywania a najlepiej nic nie
    podpisywac.
    Pozdr