PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cinema city

  • 1. Data: 2005-02-17 21:58:55
    Temat: Cinema city
    Od: "sils" <s...@b...pl>

    Witam Drogich grupowiczów,

    Jutro mam 2 spotkania, w jednej firmie znam zasady, wynagrodzenia itp, a
    teraz potrzebuje jak najszybciej - no najlepiej do jutra do 8 rano
    dowiedziec sie cos o zarobkach, umowach, itp w Cinema City
    \
    Pomóżcie

    Pozdr,.

  • 2. Data: 2005-02-17 22:22:06
    Temat: Re: Cinema city
    Od: SpeX <s...@o...pl>

    sils napisał(a):
> [...]
    > teraz potrzebuje jak najszybciej - no najlepiej do jutra do 8 rano
    > dowiedziec sie cos o zarobkach, umowach, itp w Cinema City

    z tego co sie kiedyć pytałe gościa na bramce(student) to zarabia 3,5/h
    pracuje sie od 6 do 10h. zaleta masz darmowe bilety do kina:)

  • 3. Data: 2005-02-18 21:02:15
    Od: "Jerzy Junkiewicz" <j...@o...pl.WYTNIJ.TO>