PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca licencjacka ... pomoc ? :)

  • 1. Data: 2005-02-18 00:59:16
    Temat: Praca licencjacka ... pomoc ? :)
    Od: "ojski" <o...@p...fm>

    Witam zaczynam wlasnie pisac prace licencjacka na OSW w Olsztynie. Moim
    promotorem jest prof Drabik (wychowanie zdrowotne) i dostalem owy temat
    "Rozpowszechnienie nadwagi i otyłości młodego pokolenia Olsztyna", a
    dokladniej to jeszcze 13 latkow, ale z nimi to ja sie uporam, moim pytaniem
    jest czy moze ktos pisal cos podobnego na taki temat i moglby mi uzyczyc
    materialow do napisania. W razie czego prosze o kontakt bede bardzo ale to
    bardzo wdzieczny.
    Pozdrawiam
    ojski

  • 2. Data: 2005-02-18 10:01:22
    Temat: Re: Praca licencjacka ... pomoc ? :)
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    ojski; <cv3el1$lfr$2@news.mm.pl> :

> [...]
    > materialow do napisania. W razie czego prosze o kontakt bede bardzo ale to

    Raz, że NTG. Dwa, że musisz pisać zgodnie z preferencjami promotora, a
    trzy, że temat łatwy jak ... . Jedynym problemem jest statystyka robiona
    dla 13 latków - nie tylko jaką mają nadwagę, ale również przyczyny [a to
    już ankieta w szkole. Ale do przyczyn możesz się zabrać, jak zrobisz
    teorię - definicja nadwagi, przyczyny, okrojenie przyczyn do
    występujących w warunkach Olsztyna - nad negatywnymi skutkami nie musisz
    się mz. zastanawiać, bo to nie jest tematem pracy.

    Ale jakby co, to ja swojej pracy mgr nie napisałem - może miałem to
    nieszczęście, że nikt mi nie dał takiego głupiego tematu. ;)

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 3. Data: 2005-02-20 16:49:23
    Od: "nm" <m...@k...com>

    Użytkownik "ojski" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest czy moze ktos pisal cos podobnego na taki temat i moglby mi uzyczyc
    > materialow do napisania. W razie czego prosze o kontakt bede bardzo ale

    Ja Ci ta prace moge napisac, studiuje elektronike, ale rownie dobrze
    moglbym agroturystyke, filozofie lub tez fizyke techniczna. Przeciez to
    banalny temat. Leń z Ciebie i tyle ;P. Na samych googlach byś to mógł
    oprzec i masz kilkuset stronicowy elaborat.

    tomek.