PracaGrupypl.praca.dyskusje › ProSystem SA z Wrocławia

  • 11. Data: 2002-07-05 08:58:43
    Temat: Re: ProSystem SA z Wroc?awia
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    "vjanek" <v...@n...interia.pl> wrote in message
    news:02070510413095@polnews.pl...

    > potwierdzam, jak najdalej od takich burakuf !
    nie pisz burakuf, po co mieszasz w to buraki

  • 12. Data: 2002-07-05 08:59:48
    Temat: Re: ProSystem SA z Wrocławia
    Od: Marek Janik <m...@d...ids.pl>

    > nie ?) to polecam Prosystem. Niezapomniana szkola zycia :-)))) ale na
    > wesolo to mozna wspominac po jakis 3 latach :-)

    no ale za to uszkodzenia w psychice pozostaja do konca zycia :)

  • 13. Data: 2002-07-05 08:59:51
    Od: "otiks" <o...@o...pl>

    > potwierdzam, jak najdalej od takich burakuf !
    > chyba, ze ktos ma zapedy masochistyczne...
    no to jako byly kierownik dzialu technicznego dodam ze kiedys
    sie tam milo pracowalo jak byla ta ekipa ktora sie tu powyzej wypowiada
    potem jak kazdy z nas poszedl sobie gdzie indziej to zostali
    szefowie (czyt. buraki) czyli jedyne dobre czasy minely bezpowrotnie
    i to czego sie mozna nauczyc w tej firmie to jak nie powinna wygladac firma
    informatyczna

    Seba

  • 14. Data: 2002-07-05 09:05:52
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    "otiks" <o...@o...pl> wrote in message
    > szefowie (czyt. buraki) czyli jedyne dobre czasy minely bezpowrotnie
    > i to czego sie mozna nauczyc w tej firmie to jak nie powinna wygladac
    firma
    > informatyczna
    pomisjajac ze w chiwli obecnzej okreslenie firma infromatyczna to jest
    chyba abrdoz na wyrost

  • 15. Data: 2002-07-05 09:06:18
    Od: Marek Janik <m...@d...ids.pl>

    > szefowie (czyt. buraki) czyli jedyne dobre czasy minely bezpowrotnie
    > i to czego sie mozna nauczyc w tej firmie to jak nie powinna wygladac firma
    > informatyczna

    tu trzeba sprostowac ze dobre czasy to byly relacje miedzy nami pracownikami
    bo jesli chodzi o wszystko inne to bylo do d..y :((((

  • 16. Data: 2002-07-05 09:06:38
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    "uba" <u...@p...onet.pl> wrote in message
    > czy ktoś może coś o tej firmie napisać?
    > Klimat, podejście do ludzi itp.
    acha, i uwaga praktyczna: "uwazac co sie podpsiuje, dokladnie czytac"

  • 17. Data: 2002-07-05 09:11:06
    Od: Marek Janik <m...@d...ids.pl>

    > acha, i uwaga praktyczna: "uwazac co sie podpsiuje, dokladnie czytac"

    a co tam ... pojade po calaku ... :)))
    Czasem w tej firmie jechalo sie na szkolenia i podpisywalo sie tzw
    lojalki
    i kiedys pojechalem na dwa takie ... i lojalka byla na rok ....
    i jak mialem trzecie szkolenie to mi sie nie chcialo umowy czytac (bylem
    wtedy
    mlody glupi i byla to moja pierwsza praca) i podpisalem takowa po
    uprzednim
    spytaniu sie szefa czy nic sie nie zmienilo ..... on zapewnil ze nic ....

    Ja umowe polozylem na biurku bo musialem gdziesz szybko pojechac ...
    i potem moja umowa wyparowala .... (ciekawe dlaczego) ... No i kiedys
    przez przypadek dowiedzialem sie ze podpisalem umowe na 5 lat !!!!
    Na moje pytanie o to ... obaj szefowie powiedzili mi prosto w oczy ...
    "My ci to mowilismy i ty sie zgodziles"
    :)
    ps
    juz sie prawie z tego wyleczylem .... hi hi hi

  • 18. Data: 2002-07-05 09:11:47
    Od: <v...@p...onet.pl>

    > pomisjajac ze  w chiwli obecnzej okreslenie firma infromatyczna to jest
    > chyba abrdoz na wyrost
    cholera to jest lepsze niz PGP. jestem na 100% pewien ze to faktycznie ty,
    Gibon :-))

    A tak co do topicu....... Jak sobie przypomne te pasjonujace godziny
    spedzone w Wydziale Komunikacji....... I to za praktycznie tzw
    "damski ch...:" :-))))

    No ale jak sobie czlowiek nie moze poradzic :-)))) to czego ma oczekiwac

    Viciu

  • 19. Data: 2002-07-05 09:14:04
    Od: "otiks" <o...@o...pl>

    > tu trzeba sprostowac ze dobre czasy to byly relacje miedzy nami
    > pracownikami bo jesli chodzi o wszystko inne to bylo do d..y :((((
    zgadzam sie w 100% relacje pomiedzy pracownikami dzialu tech
    zawsze byly dobre....reszta sie nie krystalizowala :-)

  • 20. Data: 2002-07-05 09:17:28
    Od: "Witold Rugowski" <v...@p...onet.pl>

    >zgadzam sie w 100% relacje pomiedzy pracownikami dzialu tech
    >zawsze byly dobre....reszta sie nie krystalizowala :-)
    no megi... atakuj :-))

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl