PracaGrupypl.praca.dyskusje › gazeta

  • 1. Data: 2002-07-04 09:03:23
    Temat: gazeta
    Od: "Magdalena Ubysz - www.wakacje.pl" <m...@w...pl>

    witam,

    wlasnie otrzymalam propozycje pracy w jednej z wiekszych gazet na terenie
    trojmiasta na stanowisku specjalisty ds. reklamy (glownie chodzi o
    pozyskiwanie reklamodawcow). warunki finansowe ktore mi oferuja to jedynie
    rozliczenie w formie prowizyjnej. w zwiazku z tym mam pytanie: czy ktos sie
    orientuje, byc moze pracowal w prasie, czy w ogole ta forma zatrudnienia mi
    sie oplaci? to znaczy czy jest jakas realna szansa ze uda mi z prowizji
    otrzymac jakas normalna miesieczna pensje?

    dziekuje za wszelkie sugestie

    pozdrawiam

    magda