PracaGrupypl.praca.dyskusje › ProSystem SA z Wrocławia

  • 1. Data: 2002-07-04 13:36:50
    Temat: ProSystem SA z Wrocławia
    Od: "uba" <u...@p...onet.pl>

    Hej,

    czy ktoś może coś o tej firmie napisać?
    Klimat, podejście do ludzi itp.

    z góry dzięki
    uba

  • 2. Data: 2002-07-05 08:23:50
    Temat: Re: ProSystem SA z Wrocławia
    Od: Marek Janik <m...@d...ids.pl>

    > czy kto? mo?e co? o tej firmie napisaae?
    > Klimat, podej?cie do ludzi itp.

    stanowczo odradzam ....
    klimat jest fatalny ... ot taki kapitalistyczny wyzysk
    robisz czasem po 20h na dobe ... za psie pieniadze ...

  • 3. Data: 2002-07-05 08:28:55
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    "Marek Janik" <m...@d...ids.pl> wrote in message
    > stanowczo odradzam ....
    > klimat jest fatalny ... ot taki kapitalistyczny wyzysk
    > robisz czasem po 20h na dobe ... za psie pieniadze ...
    ale zyskujesz wiedze, doswiadczenie, perespektywy pracy w oddziale
    warszawskim, specjalizacje

    nie wiem o co ci chodzi

  • 4. Data: 2002-07-05 08:32:32
    Od: Marek Janik <m...@d...ids.pl>

    > ale zyskujesz wiedze, doswiadczenie, perespektywy pracy w oddziale
    > warszawskim, specjalizacje

    o oddziale warszawskim slyszalem 3 lata temu :) , wiedze mozesz zdobyc
    gdziekolwiek .... , ale co do doswiadczenia to sie zgadzam ... do konca
    zycia
    bedziesz omijal takie firmy ;))))

    > nie wiem o co ci chodzi

    wiesz wiesz :)

  • 5. Data: 2002-07-05 08:36:46
    Od: <v...@p...onet.pl>

    > klimat jest fatalny ... ot taki kapitalistyczny wyzysk
    > robisz czasem po 20h na dobe ... za psie pieniadze ...
    no ale czego oczekujesz skoro "sobie nie radzisz", ba a co
    gorsza "nie krystalizujesz sie w zespole"

    :-))

    Viciu

  • 6. Data: 2002-07-05 08:41:30
    Temat: Re: ProSystem SA z Wroc?awia
    Od: "vjanek" <v...@n...interia.pl>

    >klimat jest fatalny ... ot taki kapitalistyczny wyzysk

    potwierdzam, jak najdalej od takich burakuf !
    chyba, ze ktos ma zapedy masochistyczne...

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2002-07-05 08:42:57
    Od: Marek Janik <m...@d...ids.pl>

    > no ale czego oczekujesz skoro "sobie nie radzisz", ba a co
    > gorsza "nie krystalizujesz sie w zespole"

    zaraz zaraz ....
    ja tylko sie nie "krystalizowalem" :)))
    "nie radzili" sobie inni .... ze juz o tych "co nic nie umieja" nie
    wspomne :)

  • 8. Data: 2002-07-05 08:46:06
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    > zaraz zaraz ....
    > ja tylko sie nie "krystalizowalem" :)))
    > "nie radzili" sobie inni .... ze juz o tych "co nic nie umieja" nie
    > wspomne :)
    no nie wspominajmy. w koncu czego oczekiwac od takich ludzi w zespole, nie
    radza sobie i nic nie umieja a w dodoatku sie nie krystalizuja :-)))

    przeciez firma nie bedize im nic oferowac.

  • 9. Data: 2002-07-05 08:49:29
    Od: <v...@p...onet.pl>

    > ja tylko sie nie "krystalizowalem" :)))
    > "nie radzili" sobie inni .... ze juz o tych "co nic nie umieja" nie
    > wspomne :)
    tak, ci dzisiejszy pracownicy, to nie to co kiedys..... Oni potrafili
    w pociagu do Poznania manual do UNIXa przeczytac i wszytsko zrobic
    potrafili.... A teraz.... to szkolenia, jakies laboratorium testowe
    chca... W "dupach sie poprzewracalo" :-))))

    PS. Do nie wiedzacych - jesli szukasz wrazen zblizonych do szkoly
    przezycia w miescie Jacka Palkiewicza (no np straszenie prokuratura,
    nie ?) to polecam Prosystem. Niezapomniana szkola zycia :-)))) ale na
    wesolo to mozna wspominac po jakis 3 latach :-)

  • 10. Data: 2002-07-05 08:50:25
    Od: Marek Janik <m...@d...ids.pl>

    > przeciez firma nie bedize im nic oferowac.

    no w sumie tak ....
    i pewnie sie okazalo ze to prosystem nas zwolil :)