PracaGrupypl.praca.dyskusje › ProSystem SA z Wrocławia

  • 21. Data: 2002-07-05 09:18:16
    Temat: Re: ProSystem SA z Wroc?awia
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    <v...@p...onet.pl> wrote in message
    news:39d8.000000d9.3d2562d3@newsgate.onet.pl...
    > cholera to jest lepsze niz PGP. jestem na 100% pewien ze to faktycznie ty,
    > Gibon :-))
    a to nie wiem, po nazwisku nie poznales :-)))
    A co do moich literowek to pogadamy kiedys o roznych ciekawostkach

    > A tak co do topicu....... Jak sobie przypomne te pasjonujace godziny
    > spedzone w Wydziale Komunikacji....... I to za praktycznie tzw
    > "damski ch...:" :-))))
    no ja kilka ladnych nocy tez spedzilemnad roznego typu zestawieniami,
    wykresami, instalcjami i wyjazdami calodobowymi do wa-wy
    oczywsicie za przyslowiowy.....

    > No ale jak sobie czlowiek nie moze poradzic :-)))) to czego ma oczekiwac
    albo i nic nie umie

  • 22. Data: 2002-07-05 09:18:34
    Od: Marek Janik <m...@d...ids.pl>

    > cholera to jest lepsze niz PGP. jestem na 100% pewien ze to faktycznie ty,
    > Gibon :-))

    hi hi hi :)

    > A tak co do topicu....... Jak sobie przypomne te pasjonujace godziny
    > spedzone w Wydziale Komunikacji....... I to za praktycznie tzw
    > "damski ch...:" :-))))

    przeciez i tak najbardziej lubiales rozrzucac gnoj viciu :)))

    > No ale jak sobie czlowiek nie moze poradzic :-)))) to czego ma oczekiwac

    albo jak sie nie krystalizuje

  • 23. Data: 2002-07-05 09:20:14
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    "Marek Janik" <m...@d...ids.pl> wrote in message
    > tu trzeba sprostowac ze dobre czasy to byly relacje miedzy nami
    pracownikami
    > bo jesli chodzi o wszystko inne to bylo do d..y :((((
    No co ty, rpzeciez byly wyjazdy integracyjne jakies itp z tego co wiem

  • 24. Data: 2002-07-05 09:23:08
    Od: "Witold Rugowski" <v...@p...onet.pl>

    >przeciez i tak najbardziej lubiales rozrzucac gnoj viciu :)))
    no to jak juz jestesmy przy takich miejscach :-)) to moze warto
    wspomniec o takiej jednej warszawskiej firmie..... ktora dziwnie
    to miejsce przypomiona.... Moze to ta rzeczona filia warszawska ???

    A ze ta druga dosc czesto sie na ppo oglasza (dziwne, czemu taka rotacja
    jest wsrod pracownikow)..... to tez nie warto sie anagazowac....
    Telecomm Systems sie nazywa......

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 25. Data: 2002-07-05 09:32:18
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    "otiks" <o...@o...pl> wrote in message
    > zawsze byly dobre....reszta sie nie krystalizowala :-)
    qurcze, nie wiem czy sie krystalizowalem czy nie

  • 26. Data: 2002-07-05 09:33:32
    Od: Marek Janik <m...@d...ids.pl>

    > qurcze, nie wiem czy sie krystalizowalem czy nie

    ty nic nie umiales :)))

  • 27. Data: 2002-07-05 09:36:17
    Temat: Re: ProSystem SA z Wroclawia
    Od: "vjanek" <v...@n...interia.pl>

    >no megi... atakuj :-))

    ja sie krystalizowalem !
    ale gdy mnie nie bylo to i tak dzial techniczny pewnie sie nabijal

    ale co tam, lajf is brutal...

  • 28. Data: 2002-07-05 09:41:22
    Temat: Re: ProSystem SA z Wrocławia
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl> wrote in message
    > acha, i uwaga praktyczna: "uwazac co sie podpsiuje, dokladnie czytac"
    acha, co mi sie jeszcze przypomnialo, nie licz za abrdoz na obiecana
    podwyzke po okresie probnym

  • 29. Data: 2002-07-05 09:41:50
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    > ty nic nie umiales :)))
    no fakt, to pewnie i skrystalizowac sie nie umialem

  • 30. Data: 2002-07-05 09:48:32
    Od: "Jakub Szalaty" <q...@b...pl>

    "uba" <u...@p...onet.pl> wrote in message
    > Hej,
    >
    > czy ktoś może coś o tej firmie napisać?
    > Klimat, podejście do ludzi itp.
    >
    > z góry dzięki
    > uba

    Drogi Kolego, mam przyjemnosc znac wiekszosc Panow ktorzy sie wypowiadaja na
    temat tej firmy... reszte znam z opowiesci i innych takich.
    Jak widzisz wszyscy kiedys pracowalismy we Wroclawiu. Obecnie sie
    towarzystwo porozlazilo...
    Generalnie przewalki robione przez ta firme sa powszechnie znane. Osobiscie
    przez ponad 3 lata slucham przy okazji przejezdzania obok ichniej siedziby
    albo widzac prosystemowego matiza o tym jakie to palanty, buce i jak ciagaja
    ludzi po sadach ;)

    po prostu poracha totalna.

    a co do mnie to jakbys sie wybieral jeszcze do paru firm to tez moge kilka
    slow powiedziec ;) i to nie tylko ja...

    qba