PracaGrupypl.praca.dyskusje › ComArch Krakow - kto zna?

  • 1. Data: 2002-07-04 10:48:38
    Temat: Re: ComArch Krakow - kto zna?
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZB" <t...@p...adres> napisał w wiadomości
    news:ag14oi$n9s$1@news2.tpi.pl...
    > Czesc!
    >
    > Co mozecie powiedziec o firmie ComArch z Krakowa. Najbardziej
    interesuje
    > mnie ich Centrum Szkoleniowe. Czy ktos z dyskutantow pracuje tam jako
    > trener/szkoleniowiec?
    >

    > Zbyszek

    Startowałem kiedys do tej firmy na stanowisku programisty. Niestety
    odpadłem, ale ewidentnie z własnej winy - byłem za cienki... Faktem jednak
    jest, że dla tych, którzy tak jak ja nie mogli sie wykazac wieloletnim
    doświadczeniem (hobbystów - amatorów) zrobiono test kompetencji, co w
    niewielu firmach się zdarza - z reguły takich odrzucają w przedbiegach.
    Z drugiej strony, ale to tylko zasłyszane, sporo wyciskają z ludzi za
    przeciętne wynagrodzenie, choć jak na Kraków ponoć spore.

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 2. Data: 2002-07-04 10:59:06
    Od: "Aśka" <n...@i...pl>