PracaGrupypl.praca.dyskusje › PTC Era

  • 1. Data: 2004-08-17 12:46:39
    Temat: PTC Era
    Od: "Janko" <j...@v...pl>

    Czy ktoś brał może udział w rekrutacji na stanowisko konsultanta ds. obsługi
    klienta w Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. ?
    Jeśli tak, to jak przebiega rozmowa kwalifikacyjna i na czym polega test z
    umiejętności obsługi komputera (sic!)? Pracuję już długo, ale do pracy na
    słuchawkach takich testów jeszcze nie miałem, stąd moje pytanie.
    Za odpowiedź z góry dziękuję :-)

  • 2. Data: 2004-08-17 14:22:40
    Temat: Re: PTC Era
    Od: Kratylos <k...@b...tego.strasznego.civ.org.pl>

    Użytkownik Janko napisał:
> [...]
    > umiejętności obsługi komputera (sic!)? Pracuję już długo, ale do pracy na
    > słuchawkach takich testów jeszcze nie miałem, stąd moje pytanie.

    romowa kwalifikacyjna to zarowno sprawdzenei twoich umiejetnosci
    korzystanai z oprograpowania office jak i sprawdzenei komunikatywnosci i
    odpornosci na stres.

    --
    pozdr.
    Kratylos