PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy można pracować na 2 etaty

  • 1. Data: 2003-11-28 17:51:02
    Temat: Czy można pracować na 2 etaty
    Od: "Kamil K." <k...@o...pl>

    Pracuje w firmie ale mało zarabiam, (teraz jestem w ciąży i niedługo pójde
    na zwolnienie)Czy moge w takim razie zatrudnic sie dodatkowo w innej firmie
    za większe pieniądze.
    Jeżeli pójde za zwolnienie to jak bedzie wyglądała sytuacja z chorobowym.

  • 2. Data: 2003-11-28 18:10:19
    Temat: Re: Czy można pracować na 2 etaty
    Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kamil K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pracuje w firmie ale mało zarabiam, (teraz jestem w ciąży i niedługo pójde
    > na zwolnienie)Czy moge w takim razie zatrudnic sie dodatkowo

    [ciach]

    Czegoś tu nie rozumiem? To kobietom w ciąży nie jest już potrzebny
    odpoczynek i spokój? :-/ Droga Pani.... ja bym pozostała jednak w tej
    firmie, w której przy najmniej Pani wie, czego się spodziewać po porodzie.
    Poza tym wątpię, by ktoś chciał zatrudnić ciężarną, chyba że na
    umowę-zlecenie na przykład. Proszę jeszcze to przemyśleć.

    D.

  • 3. Data: 2003-11-28 19:04:47
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > za większe pieniądze.
    > Jeżeli pójde za zwolnienie to jak bedzie wyglądała sytuacja z chorobowym.

    Możesz pracować na ilu chcesz etatach o ile wyrobisz fizycznie i psychicznie
    ale w Twojej sytuacji jest to dziwne.Kto Cię przyjmie do pracy w takim stanie,
    chyba że nie wie w jakim jesteś.Proponuje w Twojej sytacji szanować swoje
    zdrowie i tego małego człowieczka.Zrobisz to co będziesz uważała za stosowne.
    Życzę powodzenia i pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-11-28 19:10:39
    Od: "Kamil K." <k...@o...pl>

    > Możesz pracować na ilu chcesz etatach o ile wyrobisz fizycznie i
    psychicznie

    Ale czy aby napewno ? Czy nie ma jakiegos ograniczenia, no i co z oplatami
    ZUZ ?

> [...]
    > chyba że nie wie w jakim jesteś.Proponuje w Twojej sytacji szanować swoje
    > zdrowie i tego małego człowieczka.Zrobisz to co będziesz uważała za

    O zatrudnienie prosze sie nie martwic, to ma byc umowa o prace na pelen etat
    ;)
    A nie praca po 8 godzin.

    > Życzę powodzenia i pozdrawiam.

    W koncu chcialo by sie cos miec z tych opat ZUZ ( chociaz raz ).

    Pozdrawiam Dorota

  • 5. Data: 2003-11-28 20:08:51
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > ;)
    > A nie praca po 8 godzin.

    > W koncu chcialo by sie cos miec z tych opat ZUZ ( chociaz raz ).
    >
    > Pozdrawiam Dorota

    W ktorejs poniedzialkowej wyborczej praca (przypadkiem moja ulubiona lektura
    w ostatnim roku), tak 1-3 m wstecz, byl artykul, ze zus lubi niewyplacac
    swiadczen, jak ma podejrzenia, ze jakas lipa przy zatrudnianiu kobiety w
    ciazy byla. Doradzam ta lekture, bo mozesz sie wykosztowac i na skladki i na
    sprawe w sadzie o nalezne swiadczenia.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##