PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?

  • 111. Data: 2010-04-27 10:04:55
    Temat: Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
    Od: M <...@...pl>

    Wojciech Bancer wrote:
    > Dlaczego uważasz, że między pojęciami 'zwięzły' a 'jednostronnicowy'
    > zachodzi równość?

    Ponieważ tematem gałęzi było CV jednostronnicowe a nie zwięzłe. Nie mój
    problem, że zmieniasz temat, dyskutujesz jednostronnie o czymś innym i
    masz pretensję, żeś niezrozumiany.

    --
    pzdr

  • 112. Data: 2010-04-27 10:59:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-04-27, M <...@...pl> wrote:

    > Ponieważ tematem gałęzi było CV jednostronnicowe a nie zwięzłe.

    Nie. Tematem jest zwięzłe CV. Potem powstała teza (osobna), która mówi,
    że *każde* CV można skrócić do 1 strony. Ty sobie zgrabnie te dwie tezy
    połączyłeś.

    > Nie mój problem, że zmieniasz temat, dyskutujesz jednostronnie o czymś
    > innym i masz pretensję, żeś niezrozumiany.

    TTST.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 113. Data: 2010-04-27 14:42:10
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Apr 27, 11:53 am, WOJSAL <w...@N...pl> wrote:

    > coraz mniej programistów (tych zastepują dewelołperzy)

    No, to akurat moja działka, więc mogę stwierdzić, że upowszechnienie
    terminu "developer" jest *czasami* uzasadnione. To taki worek na
    programistów, autorów HTML+CSS (które nie są językami programowania)
    będących jednocześnie "łebmasterami", czy wszystkich innych, którzy
    dłubią przy produkcji oprogramowania ale nie zajmują się pisaniem kodu
    wykonywalnego.

    --
    mihau

  • 114. Data: 2010-04-27 15:48:21
    Od: M <...@...pl>

    mihau wrote:
> [...]
    > będących jednocześnie "łebmasterami", czy wszystkich innych, którzy
    > dłubią przy produkcji oprogramowania ale nie zajmują się pisaniem kodu

    Bardzo proszę nie wprowadzać w błąd. Za developerów uznawani są także
    programiści (kodu wykonywalnego, jak to nazwałeś). Co widać w oficjalnej
    terminologii szkoleniowej i certyfikacyjnej na przykład Sun, Oracle,
    Microsoft.

    --
    pzdr

  • 115. Data: 2010-04-27 17:59:07
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Apr 27, 7:48 pm, M <m...@...pl> wrote:

> [...]
    > programiści (kodu wykonywalnego, jak to nazwałeś). Co widać w oficjalnej
    > terminologii szkoleniowej i certyfikacyjnej na przykład Sun, Oracle,

    Jak najbardziej, wspomniałem ich przecież. Choć faktycznie, moja
    wypowiedź może nie była całkowicie klarowna. Miałem na myśli termin
    "developer" obejmujący programistów ORAZ webmasterów i innych
    "dłubaczy".

    --
    mihau