PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zdalna (a właściwie jej brak)

  • 11. Data: 2008-08-26 18:29:43
    Temat: Re: Praca zdalna (a właściwie jej brak)
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 26 Aug 2008 20:07:27 +0200, Waldek M. napisał(a):

    > A wtedy to już trzeba ćwiczyć pamięć ;-P

    Ależ ja ćwiczę :)
    Co rano muszę pamiętać, żeby spojrzeć na notatki z poprzedniego dnia, a
    potem po południu, w domu, żeby wyjąć z kieszeni te, na których notowałem
    rzeczy do zrobienia w domu :))

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 12. Data: 2008-08-26 20:29:05
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Waldek M." <w...@l...localdomain> wrote in message
    > "Uwielbiam" jednego z architektów, który chyba celowo
    > sporadycznie odpowiada na maila, a na telefonie może wisieć
    > godzinę... zawsze wtedy może odwrócić kota ogonem, że źle
    > został zrozumiany.

    Wysyłasz maila z podsumowaniem rozmowy i jesteś kryty.

  • 13. Data: 2008-08-28 05:59:44
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Tue, 26 Aug 2008 22:29:05 +0200, strach napisał(a):

    > Wysyłasz maila z podsumowaniem rozmowy i jesteś kryty.

    Toteż czasem to robię. Ale jeśli nie odpowiada - potem wykręca
    się, że źle został i zrozumiany, i spisany :-|
    Rozstrzelać to mało.
    Na szczęście przestaję mieć z człowiekiem już do czynienia.

    Pozdrawiam,
    Waldek