PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fizyka + Informatyka + matematyka

  • 1. Data: 2002-12-01 12:18:39
    Temat: Fizyka + Informatyka + matematyka
    Od: "lucek" <e...@w...pl>

    Hi!

    Nie wiecie jaki jest popyt na osoby z takimi studiami, i oczywiscie jak
    przedstawiaja sie ich zarobki( chodzi mi szczegolnie o zachod)? Jestem w
    stanie stydiowac 3 kierunki, poki co na polibudzie we wrocku, ale bycmoze od
    nastepnego roku na ktoryms z uniwerkow w berlinie ( raczej na tych
    lepszych).
    Moze lepszym polaczeniem jest inf+ekonomia + cos jeszcze?(
    zarobki/mozliwosci rozwoju/ilsoc pracy).

    Lucek

  • 2. Data: 2002-12-01 14:05:35
    Temat: Re: Fizyka + Informatyka + matematyka
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "lucek" <e...@w...pl> wrote in message news:ascumu$a5t$1@news.tpi.pl...

    > Jestem w stanie stydiowac 3 kierunki

    Z ciekawości - próbowałeś już?

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2002-12-01 15:37:21
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

> [...]
    > lepszych).
    > Moze lepszym polaczeniem jest inf+ekonomia + cos jeszcze?(

    A reklam nie ogladasz, " jak cos jest do wszystkiego, to jest ....". Skoro
    jestes tak zdolny nie lepiej zajac sie doglebnie jedna dziedzina np.
    informatyka, ktora w prawdziwym tego slowa znaczeniu napewno nie pozostawi
    ci czasu na studiowanie innych kierunkow.
    Pozdrawiam
    Domin

  • 4. Data: 2002-12-01 16:05:24
    Od: "Zuku" <g...@o...pl>

    Użytkownik "lucek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedstawiaja sie ich zarobki( chodzi mi szczegolnie o zachod)? Jestem w
    > stanie stydiowac 3 kierunki, poki co na polibudzie we wrocku,
    no,no zazdroszcze mozgu. a wlasnie mecze sie z rachunkiem
    prawdopodobienstwa na tej polibudzie. sa ludzie ktorzy
    studiuja 2 kierunki, ale nie jest ich za duzo.
    jesli liczysz ze jak na jednym wydziale zaliczysz np. Fize I
    to na pozostalych tez ci wpisza zaliczenie, to uwazaj, wykladowcy
    nie zawsze sie na to zgadzaja. kumpel z mechanicznego
    mowil mi o jego kolesiu ktory studiuje i na mechanicznym i elektronike
    i zaliczyl na elektronice jakis miedzywydzialowy przedmiot,
    ale na mechanice nie chcieli mu dac wpisu.

    a poza tym to lepiej chyba wiedziec bardzo duzo tylko z informy
    niz 1/3 (z tego co mozesz) z informy + 1/3 z matmy + 1/3 z fizy
    no, ale wybor nalezy do ciebie
    _______________________________________
    Grzegorz "Żuku" Żukowski
    emalia: gzuk[at]o2[dot]pl
    www: http://cpe1-102.dtvk.tpnet.pl/lanzuk

  • 5. Data: 2002-12-01 16:23:34
    Od: "Sengir" <s...@m...icpnet.pl>

> [...]
    > lepszych).
    > Moze lepszym polaczeniem jest inf+ekonomia + cos jeszcze?(
    > zarobki/mozliwosci rozwoju/ilsoc pracy).
    Wprawdzie sam dopiero studiuję (informatykę), ale wydaje mi się, że jeśli
    jesteś faktycznie dobry, to szybko staniesz przed dylematem - studiowanie
    tych wszystkich kierunków dodatkowych - albo praca.
    Ja wybrałem pracę. Czy dobrze - czas pokaże - chyba ogólnie to konflikt
    wiedza / doświadczenie

  • 6. Data: 2002-12-01 23:19:53
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    lucek <e...@w...pl> wrote:

    > Nie wiecie jaki jest popyt na osoby z takimi studiami, i oczywiscie jak
    > przedstawiaja sie ich zarobki( chodzi mi szczegolnie o zachod)? Jestem w

    Żaden. Jeżeli nic poza papierkami nie masz, to nic nie dostaniesz. Co
    umiesz ROBIĆ. Nie na co masz papiery jest ważne.

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2002-12-02 08:50:50
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    "lucek" <e...@w...pl> naskrobal(a) w

    > Nie wiecie jaki jest popyt na osoby z takimi studiami, i
    > oczywiscie jak przedstawiaja sie ich zarobki( chodzi mi
    > szczegolnie o zachod)?

    Tylko nie idz na informatyke... dosc takich co poszli na ten kierunek
    bo czuli w tym niezly zysk... Informatyka, komputer to pasja prawie,
    ze sposob na zycie, a nie tylko jakis zawod... IMO jesli nie czujesz
    "pociagu" do komputerow to nigdy nie bedziesz dobry. Kumpel poszedl
    na informatyke... zdziwil mnie ten fakt bo nigdy nie slyszalem jakos,
    zeby sie tym interesowal, ba nawet komputera w domu nie mial.
    Skonczyl kierunek i zajal sie rozwozeniem pizzy bo nie mogl sobie nic
    innego znalesc... Teraz idzie na inny kierunek...

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 8. Data: 2002-12-02 09:52:48
    Od: "." <h...@p...onet.pl>

    wybierz sobie jeden kierunek i przerob go solidnie
    moze nie informatyke bo tam jest bardzo duzo sredniakow i za duzo
    slabych, chyba ze chcesz byc tym najlepszym ale takich jak na lekarstwo...
    fizyka i matematyka koniecznie stosowana !
    ze znalezieniem pracy na tzw. zachodzie nie ma wiekszego problemu
    kwestia na ile jestes (bedziesz) dobry
    zarobki moze nie tak wysokie jak IT ale i tak porownywalne z zielona
    karta (w Europie) a i w USA ludzie tez nie narzekaja

  • 9. Data: 2002-12-02 10:39:09
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    lucek <e...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > lepszych).
    > Moze lepszym polaczeniem jest inf+ekonomia + cos jeszcze?(
    > zarobki/mozliwosci rozwoju/ilsoc pracy).

    Podstawowe pytanie jest raczej takie, co ciebie naprawdę interesuje. Radzę ci
    wybrac jeden kierunek, który ci najlepiej leży i na tym się skoncetrować.
    Jeśli chodzi o perspektywy pracy w Polsce, to na pewno jest i będzie popyt na
    informatyków. Natomiast czy to twoje szanse na rynku pracy podniesie fakt
    posiadania dodatkowego dyplomu z fizyki i matematyki, to w Polsce raczej
    wątpię. Jeśli rozumujesz w tych kategoriach, to lepiej skoncentruj się na
    informatyce, już w czasie studiów nawiąż jakieś kontakty z potencjalnymi
    pracodawcami i to będzie lepiej, niż zakuwać dodatkowe egzaminy z innych
    przedmiotów.
    Połączenie informatyki z matematyką lub fizyką może być cenne tam, gdzie
    rynek jest lepiej rozwinięty i jest popyt na takich specjalistów. W Polsce to
    perspektywa wielu lat.

  • 10. Data: 2002-12-02 11:48:51
    Od: "PePe_M" <washi@(wytnij-to)o2.pl>

    Użytkownik "lucek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    [ciach wszystko]

    Studjujesz je na tym samym roku (rownolegle)
    Czy np. jestes na 2 infy, a 2 pozostale na 1szym

    > Moze lepszym polaczeniem jest inf+ekonomia + cos jeszcze?(
    > zarobki/mozliwosci rozwoju/ilsoc pracy).

    Mysle, ze to by bylo lepsze, ew. inf+zarzadzanie,
    a na tym drugim specjalnosc np. zintegrowane systemy zarzadzania
    (SAP, CRM ...) bylo by to doskonale uzupelnienie wiedzy z infy.

    Sam studiowalem inf + zarzadzanie, ale na zarzadzaniu zaczalem pozniej
    i na szczescie z wiekszosci dublujacych sie lub pokrewnych przedmiotow
    mialem przepisy, choc z niektorymi psorami bylo dosyc ciezko sie dogadac

    A jesli chodzi o prace to na razie sie na zachod nie wybieram, ale w piatek
    bylem na rozmowie kwalifikacyjnej i mam dylemat, dostalem propozycje pracy
    ale jak wywnioskowalem z rozmowy
    mialbym sie zajmowac:
    - webmasterstwem
    - administracja sieci, baz danych
    - pomagac w rachunkowosci
    - i ze wzgledu na tematyke pracy dyplomowej na zarzadz. pewnie
    jeszcze byc radca prawnym

    Ale pewnie sie zgodze bo jestem swierzo upieczonym absolwentem

    Bosze..., w jakim popieprzonym kraju zyjemy:-(

    BTW Wiem, ze czasy sa ciezkie, ale ktorys z tych kierunkow Cie pasjonuje
    czy jestes bardzo zdolny i liczy sie tylko dla ciebie kasa???

    Pozdrawiam
    PePe_M