PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca za 200 zł

  • 1. Data: 2002-08-28 14:35:32
    Temat: Praca za 200 zł
    Od: i...@t...pl (Izabell)

    Witam!

    I znów czytam i znów nie wierzę. Jęsli ktos pracuje za 200 złotych to
    jest pewnie na utrzymaniu rodziców, nie ma rodziny i nie płaci
    podatkóe. Inaczej chyba tego nie mozna wytłumaczyć!!!

    --
    Pozdrowienia,
    Izabell

  • 2. Data: 2002-08-29 14:34:14
    Temat: Re: Praca za 200 zł
    Od: "pajhivo" <p...@p...alcanet>

    On ,
    Izabell <i...@t...pl> dorwał sie do klawiatury i napisał:

> [...]
    > jest pewnie na utrzymaniu rodziców, nie ma rodziny i nie płaci
    > podatkóe. Inaczej chyba tego nie mozna wytłumaczyć!!!

    to zalezy zailedni przcy ma 200 zł. Zakladajac 10 zlecen miesiecznie to jusz
    jest 2000 a dla studenta to zdaje sie jest wystarczajaca kwota(nawet dla
    takiego, co ma na utrzymaniu zone)

    =======================
    --==<<<P A J H I V O>>>==--
    Dąbrowski Krzysztof
    --------------------------------------
    "Tanie wypalanie" od 1.5 pln
    p.508 tel. 4259
    ======================

  • 3. Data: 2002-08-29 17:15:56
    Temat: Re[2]: Praca za 200 zł
    Od: i...@t...pl (Izabell)

    Witaj pajhivo,

    W Twoim liście datowanym 29 sierpnia 2002 (16:33:14) można przeczytać:

    p> to zalezy zailedni przcy ma 200 zł. Zakladajac 10 zlecen miesiecznie to jusz
    p> jest 2000 a dla studenta to zdaje sie jest wystarczajaca kwota(nawet dla
    p> takiego, co ma na utrzymaniu zone)

    Jesli ma za 200 złotyc to chyba robi stronki w dwa dni, ale nie sklepy
    internetowe!!! Jesli ktos mi mówi, że zrobi profesjonalny sklep
    internetowy w dwa dni za 200 złotych to na pewno zrobi wielki nic
    :(!!!

    --
    Pozdrowienia,
    Izabell

  • 4. Data: 2002-08-29 17:27:13
    Temat: Re: Re[2]: Praca za 200 zł
    Od: "pajhivo" <p...@p...alcanet>

    On ,
> [...]

    > internetowe!!! Jesli ktos mi mówi, że zrobi profesjonalny sklep
    > internetowy w dwa dni za 200 złotych to na pewno zrobi wielki nic

    a skąd mozesz wiedziec, czy nie zrobi sklepu w 2 dni(a boirac pod uwage
    sobote i niedziele 3 dni), poza tym klient z reguly wie na co sie decyduje i
    jezeli jemu odpowiada to wszyscy sa zadowoleni..

    --
    =======================
    --==<<<P A J H I V O>>>==--
    Dąbrowski Krzysztof
    --------------------------------------
    "Tanie wypalanie" od 1.5 pln
    p.508 tel. 4259
    ======================

  • 5. Data: 2002-08-29 17:38:02
    Temat: Re[4]: Praca za 200 zł
    Od: i...@t...pl (Izabell)

    Witaj pajhivo,

    W Twoim liście datowanym 29 sierpnia 2002 (19:27:13) można przeczytać:

    p> a skąd mozesz wiedziec, czy nie zrobi sklepu w 2 dni(a boirac pod uwage
    p> sobote i niedziele 3 dni), poza tym klient z reguly wie na co sie decyduje i
    p> jezeli jemu odpowiada to wszyscy sa zadowoleni..

    Może zrobić, ale te wymogi jakie ja stawiałam nie mogły być w zyciu
    wykonane przez dwa dni jak większość studentów mi oferowała. Niestety
    wielu klientów nie ma jeszcze pojęcia o internecie i wciskajać mu kicz
    zniechęca sie ich do korzystania z tego nośnika. Po pierwsze nie
    dostaje klient żadnej gwaracji, ze jak cos się stanie to znajdzie
    owego studenta (bo przeciez nie jest to firma placaca podatki), po
    drugie nie sadze by student korzystal z legalnego oprogramowania (ale
    ten temat byl juz poruszany na grupie).

    --
    Pozdrowienia,
    Izabell

  • 6. Data: 2002-08-29 19:05:55
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 29 Aug 2002 19:15:56 +0200, i...@t...pl (Izabell) wrote:

> [...]
    >internetowe!!! Jesli ktos mi mówi, że zrobi profesjonalny sklep
    >internetowy w dwa dni za 200 złotych to na pewno zrobi wielki nic

    Ile razy robi się cały engine sklepu? Bo IMHO raz. A potem to tylko
    kwestia przystosowania tego pod klienta. I to chyba da się zrobić w
    2-3 dni.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 7. Data: 2002-08-29 19:19:44
    Temat: Re: Re[4]: Praca za 200 zł
    Od: "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@wp.pl>

    A może poprostu ma już napisany dobry sklep internetowy, i wtedy w 2 dni
    spokojnie można to dostosować do potrzeb kolejnego klienta.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-08-29 21:08:55
    Od: i...@t...pl (Izabell)

    Witaj

    W Twoim liście datowanym 29 sierpnia 2002 (21:05:55) można przeczytać:

    j> Ile razy robi się cały engine sklepu? Bo IMHO raz. A potem to tylko
    j> kwestia przystosowania tego pod klienta. I to chyba da się zrobić w
    j> 2-3 dni.

    Jesli nie wymaga to duzych zmian np. w grafice :)

    --
    Pozdrowienia,
    Izabell

  • 9. Data: 2002-08-30 00:02:53
    Od: "pajhivo" <p...@p...alcanet>

    On ,
> [...]

    > j> 2-3 dni.
    >

    > Jesli nie wymaga to duzych zmian np. w grafice :)

    z wiekrzymi zmianami w grafice, tez mozna sie wyrobic w 2-3 dni
    --
    Dąbrowski Krzysztof