PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca za 200 zł › Re[4]: Praca za 200 zł
    From: i...@t...pl (Izabell)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re[4]: Praca za 200 zł
    Date: 29 Aug 2002 19:38:02 +0200

    Witaj pajhivo,

    W Twoim liście datowanym 29 sierpnia 2002 (19:27:13) można przeczytać:

    p> a skąd mozesz wiedziec, czy nie zrobi sklepu w 2 dni(a boirac pod uwage
    p> sobote i niedziele 3 dni), poza tym klient z reguly wie na co sie decyduje i
    p> jezeli jemu odpowiada to wszyscy sa zadowoleni..

    Może zrobić, ale te wymogi jakie ja stawiałam nie mogły być w zyciu
    wykonane przez dwa dni jak większość studentów mi oferowała. Niestety
    wielu klientów nie ma jeszcze pojęcia o internecie i wciskajać mu kicz
    zniechęca sie ich do korzystania z tego nośnika. Po pierwsze nie
    dostaje klient żadnej gwaracji, ze jak cos się stanie to znajdzie
    owego studenta (bo przeciez nie jest to firma placaca podatki), po
    drugie nie sadze by student korzystal z legalnego oprogramowania (ale
    ten temat byl juz poruszany na grupie).

    --
    Pozdrowienia,
    Izabell