PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop po studiach??

  • 1. Data: 2002-08-28 11:57:05
    Temat: urlop po studiach??
    Od: "Marcin \"mARTin\" Spiewak" <m...@n...com>

    rozpoczalem prace niecale 2 miesiace po studiach, po 11 miesiacach pracy
    zwolnilem sie i dostalem ekwiwalent za 8 dni (jeden wykorzystalem), a z tego
    co wiem mialem 20 dni urlopu.

    powie mi ktos jak to jest??

    --
    mARTin
    http://www.trzycnoty.z.pl

  • 2. Data: 2002-08-28 13:12:35
    Temat: Re: urlop po studiach??
    Od: "pajhivo" <p...@p...alcanet>

    On ,
    Marcin "mARTin" Spiewak <m...@n...com> dorwał sie do klawiatury
    i napisał:

    > rozpoczalem prace niecale 2 miesiace po studiach, po 11 miesiacach
    > pracy zwolnilem sie i dostalem ekwiwalent za 8 dni (jeden
    > wykorzystalem), a z tego co wiem mialem 20 dni urlopu.
    >
    > powie mi ktos jak to jest??

    caly urlop pzysluguje ci dopiero po 12 mies. po poł roku masz do
    wykozystania polowe urlopu.

    moge sie oczywiscie mylic ale nie wydaje mnie sie

    --
    =======================
    --==<<<P A J H I V O>>>==--
    Dąbrowski Krzysztof
    --------------------------------------
    "Tanie wypalanie" od 1.5 pln
    p.508 tel. 4259
    ======================

  • 3. Data: 2002-08-28 13:31:17
    Od: "Sototh" <s...@p...fm>

    > caly urlop pzysluguje ci dopiero po 12 mies. po poł roku masz do
    > wykozystania polowe urlopu.
    >
    > moge sie oczywiscie mylic ale nie wydaje mnie sie

    Dobrze waść prawisz. A po tym roku, to bodajże 18 dni przysługuje...

    greetz

    Sototh

  • 4. Data: 2002-08-28 19:52:17
    Od: "Paweł" <p...@g...pl>

    > Dobrze waść prawisz. A po tym roku, to bodajże 18 dni przysługuje...
    >
    > greetz
    >
    > Sototh

    Witam
    do okresu pracy od którego zależy wymiar urlopu wlicza się ukończone szkoły,
    po studiach jest to 8 lat - czyli 20 dni urlopu (art. 154 i 155 k.p)

    pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2002-08-29 09:27:24
    Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl>

    Marcin \"mARTin\" Spiewak wrote:

    > rozpoczalem prace niecale 2 miesiace po studiach, po 11 miesiacach pracy
    > zwolnilem sie i dostalem ekwiwalent za 8 dni (jeden wykorzystalem), a z tego
    > co wiem mialem 20 dni urlopu.

    Powinienes dostac ekiwalent za 10 dni. IMO powinni Ci doplacic,
    ale upewnilabym sie w PIP.

    Dominika

  • 6. Data: 2002-08-29 19:26:23
    Od: "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@wp.pl>

    > Dobrze waść prawisz. A po tym roku, to bodajże 18 dni przysługuje...

    A nie jest aby czasem proporcjonalnie do okresu zatrudnienia, czyli w
    badanym przypadku 11/12. Co innego wykorzystanie urlopu, a co innego
    ekwiwalent.

    --
    Pozdrawiam