PracaGrupypl.praca.dyskusje › corel 9 Essentials

  • 1. Data: 2002-08-28 13:38:53
    Temat: corel 9 Essentials
    Od: "kijan" <U...@k...com>

    Witam, mam pytanie czy kupujac np skaner wraz z ta wersja corela moge
    tworzyc grafike na potrzeby komercyjne czyli np sprzedac zrobiona grafike
    dla kogos czy cos takiego ??????? I czym mniej wiecej rozni sie taka wersja
    Essentials od normalnej wersji.

    Pozdrawiam kijan
    www.kijan.com
    nr gg 733564
    nr icq 146361216
    --<<<wytnij NOSPAM z adresu>>>---

  • 2. Data: 2002-08-28 17:16:26
    Temat: Re: corel 9 Essentials
    Od: "Marcin \"mARTin\" Spiewak" <m...@n...com>

    | Witam, mam pytanie czy kupujac np skaner wraz z ta wersja corela moge
    | tworzyc grafike na potrzeby komercyjne czyli np sprzedac zrobiona grafike
    | dla kogos czy cos takiego ???????

    Raczej tak info w licencji

    I czym mniej wiecej rozni sie taka wersja
    | Essentials od normalnej wersji.

    podobno niczym, ale to 9 a juz jest 11

  • 3. Data: 2002-08-28 17:38:50
    Od: "kijan" <U...@k...com>

    > podobno niczym, ale to 9 a juz jest 11

    osobiscie uwazam ze 10 byl niewypal wiec jesli 11 bedzie na zasadzie 10 to
    bede sie cieszyl posaidajac na stanie 9 :)))))))))))))

    Pozdrawiam kijan
    www.kijan.com
    nr gg 733564
    nr icq 146361216
    --<<<wytnij NOSPAM z adresu>>>---

  • 4. Data: 2002-08-28 20:56:15
    Od: "Marcin \"mARTin\" Spiewak" <m...@n...com>

    | bede sie cieszyl posaidajac na stanie 9 :)))))))))))))

    tylko nie kupisz taniej licencji na 12 i wyzsze, bo corel ograniczyl
    mozliwosc upgrade'u od wersji 9

    ale z tego co wiem cena jest atrakcyjna wiec moze warto...

    --
    mARTin
    http://www.trzycnoty.z.pl