PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie - czas wypłaty

  • 1. Data: 2004-10-07 16:33:44
    Temat: Umowa zlecenie - czas wypłaty
    Od: "KCH" <k...@C...aster.pl>

    Witam,

    Czy jest uregulowany czas w jakim pracodawca jest zoobowiązany wypłacić
    wynagrodzenie pracownikowi zatrudnionemu na podstawie umowy zlecenia po jej
    zakończeniu?
    Patrzyłem w kodeksie cywilnym, ale w części o zleceniach nie znalazłem
    takiej regulacji.
    Wydaje mi się że jest to 21 dni ale czy ktoś może wie to na pewno.

    Pozdrawiam
    KCH

  • 2. Data: 2004-10-07 17:27:47
    Temat: Re: Umowa zlecenie - czas wypłaty
    Od: "Agnieszka" <a...@b...pl>

> [...]
    jej
    > zakończeniu?
    > Patrzyłem w kodeksie cywilnym, ale w części o zleceniach nie znalazłem

    Powinno byc to ujete w tekscie samej umowy.....

  • 3. Data: 2004-10-07 19:13:54
    Od: "KCH" <k...@C...aster.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Powinno byc to ujete w tekscie samej umowy.....

    Jest taka pozycja jednak nigdy jej nie wypełniam...