PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o wymiar urlopu

  • 1. Data: 2004-10-07 11:01:19
    Temat: pytanie o wymiar urlopu
    Od: "darek" <d...@o...pl>

    witam,

    jestem w nastepujacej sytuacji: pracuje od 4 lat na umowie o prace, studia
    wyzsze ukonczylem ponad 2 lata temu (tzn. uzyskalem absolutorium) natomiast
    prace magisterska obronilem dopiero teraz.
    i teraz pytanie: czy te 2 lata pomiedzy uzyskaniem absolutorium, a obrona
    pracy mgr licza mi sie do stazu pracy, czy nie? innymi slowy czy przysluguje
    mi w tej chwili 26 dni urlopu, czy dopiero po kolejnych 2 przepracowanych
    latach?

    pozdrawiam
    darek

  • 2. Data: 2004-10-07 17:58:14
    Temat: Re: pytanie o wymiar urlopu
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > mi w tej chwili 26 dni urlopu, czy dopiero po kolejnych 2 przepracowanych

    Do stażu liczą się te 2 lata. 26 dni urlopu napewno Ci się należy przecież
    piszesz że pracujesz już 4 lata + 8 lat za ukończone studia to w sumie 12 lat a
    26 dni urlopu należy się po 10 latach. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-10-07 18:51:26
    Od: d...@o...pl

    > Do stażu liczą się te 2 lata. 26 dni urlopu napewno Ci się należy przecież
    > piszesz że pracujesz już 4 lata + 8 lat za ukończone studia to w sumie 12 lat
    > 26 dni urlopu należy się po 10 latach. Pozdrawiam.

    az tak dobrze to nie jest :-) na 100% nie licza mi sie pelne 4 lata, poniewaz w
    kodeksie pracy jest wyraznie napisane, ze jesli rownoczesnie sie uczylo i
    pracowalo to liczy sie ALBO okres pracy ALBO studiow, a ja przez 2 lata zarowno
    studiowalem jak i pracowalem. mnie w tym wypadku chodzi o te 2 lata pomiedzy

  • 4. Data: 2004-10-08 08:55:17
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pomiedzy
    > uzyskaniem absolutorium, a obrona pracy mgr.

    Wszystko zalezy od tego, jaki swistek wystawi Ci uczelnia. Jesli Ci napisza,
    ze studiowales od 1996 do 2002, to OK, masz 8 lat za studia + 2 lata pracy.
    Ale jesli jako date zakonczenia studiow uczelnia uzna Ci date obrony... to
    czarno to widze.

    Interpretacja zalezy od pracodawcy, wiec lepiej miec odpowiednie papierki ze
    szkoly (mnie to uratowalo).

    Kania