PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca wdomu › Re: Praca wdomu
    From: "Mecenas" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca wdomu
    Date: Thu, 7 Oct 2004 20:46:23 +0200

    Użytkownik "Anna" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ck3tde$5cb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Temat: Praca w domu.
    >
    > Treść: Nie masz gotówki, brakuje Ci na zakupy, Twoja sytuacja finansowa
    > jest kiepska, chcesz to zmienić? Zacznij współprace ze mną. Nie wstając od
    >
    > komputera, nie wychodząc z domu, nie chodząc po ludziach, pracując tyle
    ile

    > chcesz, możesz sporo zarobi. Wystarczy ze napiszesz do mnie meila z
    >
    > tytułem "proszę o więcej informacji". Prześlę Ci je, a zobaczysz jakie to
    > proste.. Czekam na Ciebie.

    To jest takie proste;)
    Taką otrzymałem odpowiedź!

    "Cześć!
    Przesyłam załącznik, w którym znajdziesz wszystkie
    potrzebne informacje oraz wskazówki. W razie dodatkowych pytań,
    proszę o kontakt, postaram się odpowiedzieć! Na początku trzeba
    wyłożyć 20zł ale pieniążki szybko się zwracają. W moim przypadku
    był to tydzień, teraz już tylko zarabiam! Ten system naprawdę
    działa. Zapraszam. Pozdrawiam,

    Ania"

    To juz przerabialiśmy.

    Michał