PracaGrupypl.praca.dyskusje › Platformy wiertnicze

  • 1. Data: 2003-03-26 21:38:06
    Temat: Platformy wiertnicze
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam czytajacych.
    Chcialem zaptytac o prace na platformach wiertniczych (wydobywczych).
    Moze ktos sie pracowal(byl) i podzieli sie doswiadczeniami
    (warunki, place, czas, itd,itp...) Ewentualnie podpowie gdzie
    szukac(linki). Kolo ma oferte (powazna, z pierwszej reki) i
    chcial sie czegos dowiedziec(zero pojecia).
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

    max

  • 2. Data: 2003-03-27 10:53:45
    Temat: Odp: Platformy wiertnicze
    Od: "michał t" <l...@h...pl>

    Wiem , że na platformie można dużo zarobić... Np. w Norwegii :
    FLYKEARBEJDSKONTRET Rogaland
    Ny Olavskleivein 6
    N-4000 Stavanger
    Norwey

    Tylko tam można uzyskać naprawdę szczegółowe i aktualne informacje.
    Największe szanse mają kandydaci o wykształceniu technicznym, dobrze
    porozumiewający się w języku angielskim. Kandydaci przejdą odpowiedni kurs
    (po angielsku) zakończony egzaminem państwowym, który będzie uprawniać ich
    do pracy w przemyśle naftowym. Później o pracę można się starać poprzez
    Urząd pracy, lub próbując skontaktować się z firmami naftowymi na własną
    rękę. Roczne wynagrodzenie za pracę na platformie na początek wynosi 60.000
    DM. Po 3-5 latach, przy założeniu, że się podniesie kwalifikacje, można
    osiągnąć ok. 100.000 DM rocznie.

    a to powyższe z http://www.emigracja.pl/norwegia/praca.htm

    MAM PYTANIE:!!!!!!!!!!!!!!
    Poważnie myślę o wyjeździe do Norwegii, za 2 miesiące wybieram specjalność
    na studiach(jestem na kier.automatyka i robotyka) i chiałbym wybrać taką,
    która dawałaby mi szanse na pracę w/w . Poradźcie...-Nie pojade przecież
    tylko po to by się zapytać...

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...