PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w upały a ubiór.

  • 11. Data: 2006-07-04 22:42:45
    Temat: Re: Praca w upały a ubiór.
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Ale policjant i lekarz ma kontakt z klientem. Programista np. zazwyczaj
    > nie ma. Więc wymóg żeby się ubierał w taki a nie inny ubiór żeby cieszyć
    > oko szefostwa, jest nieco niezrozumiały.
    To moze przyjda w samych majtkach (gdzie jest zapisane, ze nie moga) ?
    A idac tym tropem dalej, to moze nie beda sie np myc (przeciez nie maja
    do czynienia z klientem ;) )?

    Prawda jest taka, ze jezeli kierownictwu nie przeszkadza swobodny stroj,
    to jest ok; w przeciwnym przypadku nalezy sie dostosowac do wymogow
    jakie zostaly narzucone (przez stanowisko/firme/dobre wychowanie).
    Przeciez jest cos takiego jak klient wewnetrzny; nie pracujesz rowniez
    sam, przez caly czas zamkniety w pokoju bez szyb i nie masz do czynienia
    z nikim innym.

    Pozdrawiam...

  • 12. Data: 2006-07-04 22:47:57
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    Zbyszek Tuznik napisał(a):

    > Ja, Ja, Ja widzialem! I zeby nie bylo w PL i na sluzbie.

    Ja tez widzialem /patrol rowerowy/, ale to nie byly dowolne krotkie
    spodenki, tylko takie, na jakie pozwolili mu przelozeni (zaopatrzyla
    komenda; zreszta taki stroj akurat obowiazywal do pracy z tym srodkiem
    transportu ;) )

  • 13. Data: 2006-07-04 23:33:04
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

> [...]
    > spodenki, tylko takie, na jakie pozwolili mu przelozeni (zaopatrzyla
    > komenda; zreszta taki stroj akurat obowiazywal do pracy z tym srodkiem

    teraz sie czepiacie :):)
    a na ulicy, wlepiajacemu niewinnemu dzieciakowi mandat za przebiegniecie na
    czerownym swietle? (mial krotkie)?

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 14. Data: 2006-07-04 23:41:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8er19$p3m$1@nemesis.news.tpi.pl Dariusz Tarczoń
    <t...@i...pl> pisze:

    > Prawda jest taka, ze jezeli kierownictwu nie przeszkadza swobodny stroj,
    > to jest ok; w przeciwnym przypadku nalezy sie dostosowac do wymogow jakie
    > zostaly narzucone
    Dokładnie, masz rację. Narzucone wymogi są najważniejsze. Jak Ci szefostwo
    każe przychodzić do pracy w czapce z uszami króliczymi - masz tak robić.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2006-07-05 08:05:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dariusz Tarczoń napisał(a):

    > To moze przyjda w samych majtkach (gdzie jest zapisane, ze nie moga) ?
    > A idac tym tropem dalej, to moze nie beda sie np myc (przeciez nie maja
    > do czynienia z klientem ;) )?

    No nie, negliż lub niemycie się jest sprzeczne z ogólnie przyjętymi
    normami, któtkie spodenki nie są.

    > Prawda jest taka, ze jezeli kierownictwu nie przeszkadza swobodny stroj,
    > to jest ok; w przeciwnym przypadku nalezy sie dostosowac do wymogow
    > jakie zostaly narzucone (przez stanowisko/firme/dobre wychowanie).

    Ja nie twierdzę że szefostwo nie ma prawa takiego obowiązku nałożyć. Ja
    twierdzę że taki obowiązek byłby dla mnie niezrozumiały, i po terminie
    wypowiedzenia szefostwo przestałoby być moim szefostwem :)

    p. m.

  • 16. Data: 2006-07-05 09:16:55
    Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Użytkownik "Michał Tafil" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:e8eojc$7d5$1@inews.gazeta.pl...

    > A w mojej firmie nie ma dresscode - siedzę w krótkich spodenkach,
    > klapkach i koszulce bez ramiączek - ale i tak się pocę bo nie ma
    > klimatyzacji - tylko wiatraki.

    Czasem też mam koszulkę bez rękawków (bez ramiączek?), mamy 1 wentylator
    na suficie, który nic nie daje właściwie, temperatura wody w akwarium
    wynosi od 29 do 30 stopni, dobrze, że mamy chociaż dystrybutor z wodą i
    leci zimna.

    --
    bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
    Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

  • 17. Data: 2006-07-09 11:59:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <e8e8kg$50m$1@inews.gazeta.pl>, "Jacek" <j...@g...pl>
    wrote:

    > Fakt, czy widzieliście policjanta w któtkich szortach?

    AFAIR policjanci na rowerach jezdza krotkich. AFAIR policjanci np. na
    Malcie - rowniez.
    Podobnie niektora policja i niektore wojsko w cieplych krajach...

    TA

  • 18. Data: 2006-07-09 12:05:53
    Od: T...@s...in.the.world

    One more thing:
    Od pewnego czasu (kiedys czesciej nosil marynarke) niejaki Steve Jobs
    (Apple CEO) w zasadzie zawsze w sytuacjach publicznych pojawia sie w
    tshircie.
    http://images.google.com/images?client=safari&rls=en
    -us&q=%22steve%20Jobs
    %22&oe=UTF-8&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

    TA

  • 19. Data: 2006-07-09 12:52:43
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > twierdzę że taki obowiązek byłby dla mnie niezrozumiały, i po terminie
    > wypowiedzenia szefostwo przestałoby być moim szefostwem :)

    I to jest jedyna dobra odpowiedź. Tomek
    Jak ci praca w życiu szkodzi, zmień robotę. O co chodzi.

  • 20. Data: 2006-07-09 13:03:56
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    T...@s...in.the.world napisał(a):
    > AFAIR policjanci na rowerach jezdza krotkich. AFAIR policjanci np. na
    > Malcie - rowniez.
    Policja na Malcie w krótkich?? W którym miejscu, bo ni cholery nie
    widziałem :)
    pozdr.
    m.