PracaGrupypl.praca.dyskusje › niewykorzystany urlop?

  • 1. Data: 2002-12-02 11:01:18
    Temat: niewykorzystany urlop?
    Od: "ewelina" <s...@o...pl>

    witam!
    Proszę Was o zdanie w tej sprawie.....Pracuję od 7 miesięcy w jednej firmie
    na umowe o prace- czas okreslony. Umowa się kończy 13 grudnia, potem
    przechodze do drugiej firmy. Po 6 miesiącach zdobyłam urlop taki jaki mi
    ustawowo przysługuje. Nie chce wykorzystywac tego urlopu i nie chce
    przenosic go na nastepnego pracodawce- wolałabym ekwiwalent pieniężny.
    Czy pracodawca wyplaci mi kase za niewykorzystany urlop. Zgodnie z kodeksem
    pracy tak, ale czy odnosi się tez to pracujacych na umowe na czas okreslony?

    i jeszcze jedno...czy przysługują mi jakies dni na poszukiwanie pracy?

    Licze na wasze zdanie i podzeleniem sie doswiadczeniem

    Ewa

  • 2. Data: 2002-12-02 14:39:04
    Temat: Re: niewykorzystany urlop?
    Od: "Scott" <r...@w...pl>

    Witam!

    > Czy pracodawca wyplaci mi kase za niewykorzystany urlop. Zgodnie z
    kodeksem
    > pracy tak, ale czy odnosi się tez to pracujacych na umowe na czas
    okreslony?

    - Generalnie moze ale nie musi - to zalezy od niego samego i niewazne czy
    pracujesz na czas okreslony czy nieokreslony.

    > i jeszcze jedno...czy przysługują mi jakies dni na poszukiwanie pracy?

    - Niestety ale nie. Umowa poprostu wygasa i finito...

    Pozdrawiam,

    Radek P.