PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasady biurowosci

  • 1. Data: 2002-12-02 11:21:08
    Temat: Zasady biurowosci
    Od: b...@p...onet.pl

    Witam !
    Potrzebuje pomocy w sprawie biurowego savoir vivre albo raczej w sprawie zasad
    biurowosci. Przeszujuje google w tym temacie ale niestety nici ! Chodzi mi o
    zasady pisania pism (w jakiej kolejnosci umieszczac adresatow Do Wiadomosci,
    itp) formy pism, sposoby składania dokumentow, kiedy zrobic akapit kiedy nie i
    inne tego typu rzeczy.
    Na pl.soc.savoir-vivre tez nie ma nic w temacie. Albo przynajmniej nie udalo mi
    sie odnaleźć.
    Pomozcie
    Z gory dzieki
    Norek