PracaGrupypl.praca.dyskusje › mythbusters - potwierdzony

  • 1. Data: 2010-07-02 18:14:09
    Temat: mythbusters - potwierdzony
    Od: "mBank -)" <4...@g...com>

    Witajcie,

    a ja myślałem, że z tym kasowaniem aplikacji od razu to przesada. Od
    razu może i nie, przecież są timeouty - właśnie otrzymałem emaila :-))

    ------------------------
    Your message

  • 2. Data: 2010-07-02 18:42:01
    Temat: Re: mythbusters - potwierdzony
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    mBank -) wrote:
> [...]
    > Aug 2009 17:21:31 +0200
    >
    > was deleted without being read on Fri, 2 Jul 2010 17:29:10 +0200

    Spojrz w naglowki, jesli to MS Exchange - to ZTCW takie zachowanie moze
    sie zdarzyc jesli skrzynki nikt nie czyta, tylko jest tam regula na
    przenoszenie wiadomosci do innej skrzynki. Znaczy wysylasz na
    rekrutacja@, wiadomosc trafia na regule przenies == skopiuj do skrzynki
    janina.kowalska@ i USUN, z kolei usuniecie wiadomosci powoduje
    wygenerowanie takiej odpowiedzi jaka dostales. Prawdopodobnie pani
    Janina Kowalska ma wiadomosc w swojej skrzynce i byc moze ja przeczyta.

    Wieslaw

  • 3. Data: 2010-07-05 11:59:38
    Od: "Janko" <p...@p...pl>

    ale jest rok odstępu między wysłaniem a skasowaniem...