PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w helpdesku - pytania i wątpliwości.

  • 11. Data: 2006-07-13 07:50:47
    Temat: Re: Praca w helpdesku - pytania i wątpliwości.
    Od: "Piotrpo" <p...@g...com>

    j...@g...com napisał(a):
> [...]
    > rozwiązywać ich problemy z kompami via telefon - z bardzo dobrym
    > skutkiem - myślę, że pozytywnie załatwiłem około 90-95% spraw.
    >
    > Niestety jak widzicie, moje kwalifikacje jako informatyka nie są
    > potwierdzone żadnym świstkiem papieru. Jestem samoukiem. Niestety
    > przy obecnej płacy nie stać mnie na jakiekolwiek studia.
    >
    > Chciałbym się od Was dowiedzieć, czy:
    > 1. powinienem zarabiać więcej tzn. twardo zażądać podwyżki?
    > 2. na takim stanowisku w Wa-wie można dostać więcej kasy niż ja
    > obecnie?
    > 3. moje kwalifikacje nie potwierdzone żadnym dyplomem wyższej uczelni

    1. Nie wiem jak w Warszawie, ale jak na Trójmiasto masz stawki realne
    - nawet trochę na plus.
    2. Chwilowo jest wolne stanowisko premiera. Smutna praktyka jest taka,
    że na każdym stanowisku informatycznym możesz dostawac więcej
    (może tester i sprzedawca w sklepie komputerowym jest trochę niżej)
    3. Brak papieru nie dyskwalifikuje na rynku pracy (zwłaszcza
    informatyka w chwili obecnej) gorzej, że ty po prostu nie masz
    kwalifikacji - złożyć komputer i zainstalować windowsa kazdy
    potrafi. W tej branzy kasę dostajesz za swoje umiejętności i wiedzę
    - im bardziej unikalne, tym większa kasa. Umiejętności dotyczące
    sprzętu PC i Office nie sa unikalne.
    Piotr

  • 12. Data: 2006-07-13 09:18:12
    Od: "Tomek Gajer" <g...@g...pl>

    ups.com...

    >2. Chwilowo jest wolne stanowisko premiera. Smutna praktyka jest taka,
    >że na każdym stanowisku informatycznym możesz dostawac więcej
    >(może tester i sprzedawca w sklepie komputerowym jest trochę niżej)

    No, z tym testerem to ostro po bandzie poleciałeś :)

    Tomek

  • 13. Data: 2006-07-13 11:33:43
    Od: "Rafal" <p...@g...pl>

    > Ludzie powoli odchodza, wiec i ja zastanawiac zaczalem sie nad
    > odejsciem. Stad moje pytania i watpliwosci.

    Daj znac co to za firma chetnie wysle swoje CV :)
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2006-07-13 18:59:30
    Od: "visa" <pawelekch(spamik)@o2.pl>

    Nie narzekaj dostajesz kupe kasy za Helpdesk

    Mi chcieli dac zaledwie 800 zl