PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca jako informatyk a jezyk obcy

  • 1. Data: 2004-08-15 21:56:08
    Temat: Praca jako informatyk a jezyk obcy
    Od: p...@v...pl

    Witam grupowiczow :)
    Stoje wlasnie przed dylematem jaki jezyk zaczac szlifowac "na powaznie" tak aby
    opanowac go dobrze szcegolnie w mowie. Jestem w polowie studiow informatycznych
    i zastnawiam sie nad angielskim (ktory obecnie umiem na poziomie czytania
    dokumentacji technicznej) oraz niemiecki.
    Mam zatem pytanie jak przedstawiaja sie rynki pracy dla informatykow w Angli i
    Niemczech ? (niby Niemcy blizej ale jak u nich z praca.. a moze wystarczyl by
    tam angielski + podstawowa znajomosc niemieckiego). Jezli ma to znaczenie to
    dziedzina informatyki jaka mnei interesuje to aplikacje web, systemy bazodanowe,
    administarcja sieci i systemow unix.

  • 2. Data: 2004-08-15 22:01:45
    Temat: Re: Praca jako informatyk a jezyk obcy
    Od: "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    angielski to dzisiaj przepustka do pracy,
    a niemiecki to przepustka do kariery

  • 3. Data: 2004-08-17 11:49:11
    Od: "Hero" <h...@s...poczta.fm>

> [...]
    > tam angielski + podstawowa znajomosc niemieckiego). Jezli ma to znaczenie
    > dziedzina informatyki jaka mnei interesuje to aplikacje web, systemy

    Wydaje mi sie ze warto uczyc sie obydwu jezykow, chociaz niewatpliwie
    angielski jest bardziej przydatny, wiem to po sobie, od 2 miesiecy pracuje
    na Cyprze jako informatyk - gdybym znal tylko niemiecki - nie dalo by
    rady...

    pozdrawiam

    Hero

  • 4. Data: 2004-08-18 22:28:37
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    p...@v...pl wrote:
> [...]
    > i zastnawiam sie nad angielskim (ktory obecnie umiem na poziomie czytania

    Bez angielskiego nie będziesz w stanie kontynuować edukacji. Bez ciągłej
    nauki nie będziesz w stanie robić kariery.

    B.