PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w UK

  • 1. Data: 2004-02-19 14:07:08
    Temat: Praca w UK
    Od: "yan" <w...@N...wp.pl>

    Mam prośbę do czytelników tej grupy. Czy moglibyście polecić jakąś
    wiarygodną i sprawdzoną firmę, która załatwia legalną pracę w UK i
    organizuje wyjazd za przyzwoitą cenę (powiedzmy do 1.000zł). Większość firm
    ujawniających sie w różnych ogłoszeniach to poprostu naciągącze, ponieważ
    każą sobie zapłacić określoną sume pieniedzy i póżniej praktycznie nic nie
    robią.

    pozdrawiam
    marrad

  • 2. Data: 2004-02-19 16:43:50
    Temat: Re: Praca w UK
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    > Mam proœbę do czytelników tej grupy. Czy moglibyœcie polecić jakšœ
    > wiarygodnš i sprawdzonš firmę, która załatwia legalnš pracę w UK i
    > organizuje wyjazd za przyzwoitš cenę (powiedzmy do 1.000zł). Większoœć firm
    > ujawniajšcych sie w różnych ogłoszeniach to poprostu nacišgšcze, ponieważ
    > każš sobie zapłacić okreœlonš sume pieniedzy i póżniej praktycznie nic nie
    > robiš.
    >
    > pozdrawiam
    > marrad

    Do 1 maja legalna prace mozesz zdobyc wylacznie na wizie studenckiej, nie
    dkrotszej niz pol roku. To duzy wydatek, jesli korzystasz z prawdziwej szkoly
    jezykowej. Wszystkie kursy po 10GBP za tydzien to oszusci i Home Office wzial
    sie za nich na tyle, ze trudno nawet przekroczyc granice. W prawdziwej szkole
    jezykowej najtanszy kurs (15h tygodniowo) to 175GBP za tydzien (z akomodacja).
    Wiem, bo kiedys prowadzilam firme zajmujaca sie kursami jezykowymi za granica.

    Po 1 maja bedziesz mogl aplikowac spokojnie bezposrednio z Polski i bedziesz
    brany pod uwage, jak kazdy obywatel UE.

    Pozdrawiam
    parrot

    PS To, co robia te firmy, mozesz zrobic sam. Po prostu kupic bilet i liczyc na
    to, ze wjedziesz na wizie turystycznej. Oczywiscie nie ma to nic wspolnego z
    legalna praca.

  • 3. Data: 2004-02-19 16:48:28
    Temat: Odp: Praca w UK
    Od: "MariuszR" <m...@o...pl>

    Użytkownik yan <w...@N...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
    sał:c12fsi$3gl$...@k...task.gda.pl...
> [...]
    > każą sobie zapłacić określoną sume pieniedzy i póżniej praktycznie nic nie

    Zadna poważna firma nie we xmie ani grosza, a jeśli to weźmie, zrobi to niel
    egalnie i będzie to zwykły kit.
    Z jakiej jesteś miejscowości? Sam wyjeżdżam do uk w tym roku, jaka praca cie
    interesuje?

  • 4. Data: 2004-02-20 10:38:09
    Od: <m...@b...net>

    "parrot" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > jezykowej najtanszy kurs (15h tygodniowo) to 175GBP za tydzien (z
    akomodacja).

    dodam tylko, ze to BARDZO wysoka cena. Z moich obserwacji cena SAMEGO kursu
    w Londynie (15 godzin w tygodniu) to ok 20 - 30 funtow...
    wynajecie pokoju (samodzielnie, bez posrednictwa) od 50 - 100 funtow za
    tydzien (od kiepskich warunkow po znosne w pokoju dwuosobowym).

    w poniedzialek ma sie (rzekomo) ukazac klarowne stanowisko rzadu
    brytyjskiego na temat pracy i swiadczen socjalnych dla "nowych
    Europejczykow" ;)
    no i powinno sie wtedy wyjasnic, czy rzeczywiscie osoby z tych krajow
    SZUKAJACE PRACY beda mialy prawo uczeszczac na bezplatne kursy angielskiego
    w szkolach, ktore otrzymuja dofinansowanie od rzadu na walke z bezrobociem.

    btw, rowniez goraco odradzam wszelkie posrednictwo, chyba, ze opinia
    pochodzi od ZNANEJ Ci dobrze osoby, ktorej UFASZ., a nie "kolega siostry mi
    powiedzial, ze jest taka firma... " ;)

    marek

  • 5. Data: 2004-02-21 13:48:03
    Od: "John" <j...@o...pl>

> [...]
    >
    > pozdrawiam
    > marrad
    > Czesc Marrad ja jestem w tej chwili w UK i pracuje legalnie w polskiej
    agencji.Jedyne co musisz zrobic to wiechac do UK i zglosic sie do polskiej
    agencji ktora pomoze ci w znalezieniu pracy i mieszkania a takze wysle twoja
    aplikacje o bisnes visa do Home Office.Pozdrawiam,John