PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w UE | US 4 programmer

  • 1. Data: 2003-05-06 08:03:39
    Temat: Praca w UE | US 4 programmer
    Od: "Tumor Mozgowicz" <U...@p...com>

    Witam,

    Z zawodu jestem programistą, zajmującym się głównie C++. Mam sześcioletni
    staż i bardzo chciałbym znaleźć pracę w UE albo US, jeszcze zanim Polska
    wstąpi do Uni. Znam dość dobrze angielski i dogaduje się po niemiecku. Czy
    ktoś mógłby mi doradzić od czego zacząć. Gdzie szukać ofert, może jakies
    linki? Może jakieś rady. Najchętniej pracowałbym w Anglii albo w Stanach,
    ale równie dobrze w Niemczech, Holandii czy Francji. Zupełnie nie wiem od
    czego zacząć stąd będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tumor Mózgowicz.

  • 2. Data: 2003-05-06 10:32:41
    Temat: Re: Praca w UE | US 4 programmer
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    Tumor Mozgowicz wrote:
    > Witam,
    >
    > Z zawodu jestem programist?, zajmuj?cym si? g?ównie C++. Mam
    > sze?cioletni sta? i bardzo chcia?bym znale 1/4 ae prac? w UE albo US,
    > jeszcze zanim Polska wst?pi do Uni. Znam do?ae dobrze angielski i
    > dogaduje si? po niemiecku. Czy kto? móg?by mi doradziae od czego
    > zacz?ae. Gdzie szukaae ofert, mo?e jakies linki? Mo?e jakie? rady.
    > Najch?tniej pracowa?bym w Anglii albo w Stanach, ale równie dobrze w
    > Niemczech, Holandii czy Francji. Zupe?nie nie wiem od czego zacz?ae
    > st?d b?d? wdzi?czny za ka?d? podpowied 1/4 .

    www.polonia-it.org

    D.

    --
    The Spice Must Flow...
    Herbert

  • 3. Data: 2003-05-06 11:44:57
    Od: "<< Oriano >>" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "Darek" <d...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > www.polonia-it.org
    >
    > D.

    *** Poszukaj moze tu: http://europa.onet.pl/0,1322,artykul.html

    Pzdr.
    Oriano

  • 4. Data: 2003-05-06 11:54:39
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    > *** Poszukaj moze tu: http://europa.onet.pl/0,1322,artykul.html
    >
    > Pzdr.
    > Oriano

    Tez fajne, ale ja bym onetowi za bardzo nie wierzyl, lepiej miec informacje
    z pierwszej reki...
    Choc jakis link o stanach by nie zaszkodzil...
    D.

    --
    The Spice Must Flow...
    Herbert