PracaGrupypl.praca.dyskusje › numer referencyjny - gdzie??

  • 1. Data: 2003-05-05 21:40:28
    Temat: numer referencyjny - gdzie??
    Od: "łukasik.... :P" <m...@w...pl>

    gdzie umiescic nr referencyjny ogloszenia prasowego w przypadku wysylki
    dokumentow poczta?? na kopercie?? gdzie jeszcze?? pod adresatem w liscie
    motywacyjnym czy moze w cv?? w jakim podpunkcie??
    z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-06 05:46:17
    Temat: Re: numer referencyjny - gdzie??
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

> [...]
    > dokumentow poczta?? na kopercie?? gdzie jeszcze?? pod adresatem w liscie
    > motywacyjnym czy moze w cv?? w jakim podpunkcie??

    Ja umieszczam na kopercie, bo moze sekretarka, ktora odbiera poczte w firmie
    i rozprowadza po odpowiednich dzialach ma przykaz, zeby nie otwierac tych
    listow, ktore sa w sprawie pracy.
    Poza tym umieszczam w liscie motywacyjnym z lewej strony pod moimi danymi -
    na wysokosci adresu firmy, do ktorej pisze.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-05-06 06:43:12
    Od: "Przemysław Roguziński" <r...@p...onet.pl>

    Gdy w CV masz pozycję "cel zawodowy" i tu wymieniasz stanowisko o które się
    starasz jak najbardziej możesz wpisać numer referencyjny.

    W liście motywacyjnym w pierwszym akapicie zazwyczaj piszę się, że
    odpowiadasz na ogłoszenie zamieszczone gdzieś tam, tu również możesz wpisać
    nr referencyjny.

  • 4. Data: 2003-05-06 09:29:02
    Od: "PROZAiC" <p...@g...pl>

    łukasik.... :P wrote:
> [...]
    > wysylki dokumentow poczta?? na kopercie?? gdzie jeszcze?? pod
    > adresatem w liscie motywacyjnym czy moze w cv?? w jakim podpunkcie??

    A ja oprócz koperty, ozdabiam nr ref. list motywacyjny, umieszczając go pod
    danymi adresata
    (z prawej strony nad treścią listu).

    pozdrawiam
    PROZAiC

  • 5. Data: 2003-05-06 09:56:07
    Od: "łukasik.... :P" <m...@w...pl>

    czyli wychodzi na to ze nie ma jakis konkretnych rygorystycznych regul???

  • 6. Data: 2003-05-06 12:47:12
    Od: "przemo77" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "łukasik.... :P" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czyli wychodzi na to ze nie ma jakis konkretnych rygorystycznych regul???

    no nie ma - ja np: pisze go na kopercie i na liscie motywacyjnym z lewej
    strony nad swoimi danymi