PracaGrupypl.praca.dyskusje › doradztwo personalne - pytanie

  • 1. Data: 2003-05-05 21:38:09
    Temat: doradztwo personalne - pytanie
    Od: "łukasik.... :P" <m...@w...pl>

    szukam pracy i chcialbym skorzystac z pomocy firm doradztwa personalnego.
    jakie firmy tego typu mozecie poradzic i zaproponowac?
    dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-06 08:46:01
    Temat: Re: doradztwo personalne - pytanie
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    łukasik.... :P <m...@w...pl> napisał(a):

    > szukam pracy i chcialbym skorzystac z pomocy firm doradztwa personalnego.
    > jakie firmy tego typu mozecie poradzic i zaproponowac?
    > dzieki i pozdrawiam

    Jeśli nie jesteś jakimś superspecjalistą w pięcioma dyplomami, to daruj
    sobie. Stracisz czas. Najlepiej śledź oferty pracy w prasie i internecie i
    wysyłaj dokumenty bezpośrednio do pracodawców. Znacznie szybsza i pewniejsza
    droga.

  • 3. Data: 2003-05-06 09:54:21
    Od: "łukasik.... :P" <m...@w...pl>

> [...]
    > sobie. Stracisz czas. Najlepiej śledź oferty pracy w prasie i internecie i
    > wysyłaj dokumenty bezpośrednio do pracodawców. Znacznie szybsza i

    chyba bardzo cenna informacja...... dziekuje,
    a moze ktos ma inne zdanie??

  • 4. Data: 2003-05-06 11:17:03
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "łukasik.... :P" <m...@w...pl> writes:

    > chyba bardzo cenna informacja...... dziekuje,
    > a moze ktos ma inne zdanie??

    ja. ale do tego musisz znalezc naprawde dobra agencje, ktora sie tym
    zajmuje.
    mianowicie uwazam, ze kursy na temat tego, jak szukac pracy, jak sie
    sprzedac, jak podejsc do rozmowy, jak sie najlepiej zaprezentowac, jak
    napisac cv - BARDZO sie przydaja.

    bowiem prawie wszyscy co narzekaja ze nie moga znalezc pracy nie
    umieja tej pracy szukac, maja zle napisane cv, ida nieprzygotowani na
    rozmowe.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2003-05-07 09:08:32
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to Tue, 6 May 2003 11:54:21 +0200, gdy "łukasik.... :P"
    <m...@w...pl> napisał:

    >pewniejsza
    >
    >chyba bardzo cenna informacja...... dziekuje,
    >a moze ktos ma inne zdanie??

    W samym roku 2002 TempService zatrudnił prawie 12 tysięcy osób (mowa o
    pracy tymczasowej i stałej). Oczywiście, kandydatów jest więcej, ale
    szansa przecież istnieje.

    Co do wyboru agencji:
    - najpierw poszukaj firmy, która się specjalizuje w tym co robisz
    (lepsza będzie niż 'wszystko w jednym'
    - agencje doradztwa są lepsze niż portale rekrutacyjne jeśli chodzi o
    pozostawianie aplikacji/cv
    - no i jak Ci już doradzono, szukaj konkretnych ofert, do tego portale
    (np. jobpilot i pracuj.pl) mogą się przydać

    pzdr
    Robert

  • 6. Data: 2003-05-07 11:21:31
    Od: "pikuś" <p...@p...onet.pl>

    internecie i

    > W samym roku 2002 TempService zatrudnił prawie 12 tysięcy osób (mowa o

    mho:

    1. sam wysyłałem i zanosiłem do wielu agencji w Warszawie, szeroki zakres
    prac akceptowałem, NIGDY NIE OTRZYMAŁEM oferty chociaż nie raz na moje oko
    pasowały do mego profilu doświadczenia/edukacji/chęci itd... (ostatnio
    odwiedzałem ADECCO ale i NAJ International osobiście, do Most Wanted
    wysyłałem) z reguły otrzymywałem bardzo grzeczną odpowiedź i przyjęcie mej
    oferty, często z dodatkiem "wstawimy do naszej bazy i będziemy brać pod
    uwagę przy kolejnych rekrutacjach" - a że zwykle skanują dokumenty na słowa
    kluczowe, więc moje CV zaczęło w pewnym momencie być ich pełne :-D

    jeszcze dodam: często odpowiadałem na różne ogłoszenia tego samego
    pośrednika, potwierdzano przyjęcie i wstępną akceptację ale sami do mnie
    tych propozycji nie skierowali pomimo posiadania w bazie (a może nie
    dpoisywali mnie do bazy bo jestem za cienki ?)

    2. zdarzało mi się idąc ulicą wejść do firmy, zapytać i za kilka dni dostać
    pracę (dwa razy - pewnie robota anioła stróża)

    3. zdarzyło mi się być z ramienia jakiejś firmy w innej i dostać propozycję
    pracy (też dwa razy) i przyjąć ją (i te były najkorzystniejsze finansowo)

    4. nie zdarzyło mi się żeby mi pomógł pośrednik, urząd pracy, ogłoszenia
    prasowe

    ale czy tu można wyciągać jakieś wnioski lub tworzyć reguły ?

    pozdrawiam :-)

  • 7. Data: 2003-05-07 11:24:32
    Od: g...@o...pl

    > szukam pracy i chcialbym skorzystac z pomocy firm doradztwa personalnego.
    > jakie firmy tego typu mozecie poradzic i zaproponowac?
    > dzieki i pozdrawiam

    Nie zaszkodzi pozostawić aplikacji w takiej agencji, ale jeżeli się do tego
    ograniczysz, to możesz długo poczekać.

  • 8. Data: 2003-05-20 10:01:22
    Od: "Maja" <m...@p...onet.pl>

    ja :)
    szczerze mówiąc znalazłam dzieki takiej firmie pracę .. dosłownie
    momentalnie.
    ale może to szczęście początkującego?
    to było moje pierwsze podejście w ogóle do szukania pracy tą metodą :)

    --
    Maja

    ** Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy. **