PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam odpowiednikow tytulow naukowych po angielsku ???

  • 1. Data: 2003-05-06 06:02:52
    Temat: szukam odpowiednikow tytulow naukowych po angielsku ???
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Witam,

    Szukam odpowiednika angielskiego dla :

    - magister inzynier
    - prof. dr hab.

    dzieki za informacje
    CU Janet

  • 2. Data: 2003-05-06 08:45:14
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>

    Janet wrote:

    > - magister inzynier

    Na mojej wizytówce w wersji anglojęzycznej stoi : M.Sc. (Eng.)

    --
    POZDRAWIAM - Arjano
    (O) Przyłącz się do nas: http://www.rzeszow.net

  • 3. Data: 2003-05-06 11:32:34
    Od: <p...@g...pl>

    "Janet" <j...@v...gate.pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Szukam odpowiednika angielskiego dla :
    >
    > - magister inzynier

    Master of Science (M.Sc.)

    > - prof. dr hab.
    Professor

    Bardziej używany jest Ph.D. - to odpowiednik naszego doktora,
    nie mam wyczucia kiedy powinno być prof., a kiedy Ph.D.

  • 4. Data: 2003-05-06 12:54:33
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Master of Science (M.Sc.)

    Aby nie mylić np. z magistrem matematyki dodaje się właśnie w nawiasie owo
    (Eng.) inżynier.

  • 5. Data: 2003-05-06 14:03:12
    Od: "sviodo" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Janet" <j...@v...gate.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Szukam odpowiednika angielskiego dla :
    >
    > - magister inzynier

    to zalezy, np. electrical engineering ma MSEE.

    --
    Svi

  • 6. Data: 2003-05-06 20:33:34
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    > Master of Science (M.Sc.)

    > Professor
    >
    > Bardziej używany jest Ph.D. - to odpowiednik naszego doktora,
    > nie mam wyczucia kiedy powinno być prof., a kiedy Ph.D.

    Ph.D to stopien naukowy, profesor to najczesciej stanowisko, jakie
    oferuje ci uniwerek.
    w usa na przyklad nie ma odpowiednikow doktorow habilitowanych,
    docentow etc. (o ile dobrze pamietam);

    w polsce jest rozroznienie: doc.dr hab. - na okreslenie tytulu
    zdobytego i profesor zwyczajny/nadzwyczajny z mianowania.

    czy jakos tak.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 7. Data: 2003-05-07 05:21:38
    Od: <p...@g...pl>

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message

> [...]
    >
    > w polsce jest rozroznienie: doc.dr hab. - na okreslenie tytulu
    > zdobytego i profesor zwyczajny/nadzwyczajny z mianowania.

    Zgadza się, ale raz mnie objechali za Ph.D. zamiast prof.
    Czyli jakaś różnica jest.