PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Szwecji › Re: Praca w Szwecji
    From: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Szwecji
    Date: Sat, 22 Jun 2002 15:02:44 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@pz5.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    > tez sie wybieram i chetnie poslucham :)
    > co bedziesz robic? i czy wiesz ile mniej wiecej zarobisz? Bo ja jade w
    > ciemno i im wiecej informacji zdobede o czymkolwiek tym lepiej.
    > Dzieki.

    Ja wiem tyle, że będe dostawał ok 20zł/h (po przeliczeniu). Jest to
    'sprzątanie' chyba w przedszkolach, ale nawet nie wiem co to znaczy
    'sprzątanie' - malowanie, czy może odkurzanie???
    Praca ma się zacząć chyba od 8. W ciągu 10 godz. ma być tylko przerwa na
    przegryzienie czegoś!
    Jak się jeszcze coś dowiem to napiszę.

    Pozdr.
    Bogdan