PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Szwajcarii dla Polakow

  • 11. Data: 2006-10-16 22:15:27
    Temat: Re: Praca w Szwajcarii dla Polakow
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztof Rozmus <rozmus_USUN_@_to_kr.onet.pl> wrote:

    > No i jeszcze uwaga oczywista: lepiej wysylac CV juz stad, i byc pod jakas
    > komorka
    > szwajcarska.

    A ja powiem, że to wcale nie ma znaczenia.
    Większość agencji rekrutujących dla IT i tak ma centralę w UK, tylko część z
    nich ma osobne biura w CH.
    Ale jeśli kandydat jest dobry, to nieważne gdzie akurat będzie.
    W przypadku kandydata nie znajdującego się w Szwajcarii, standardem jest
    rozmowa telefoniczna (już na poziomie technicznym) z przyszłym pracodawcą.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2006-10-16 22:36:55
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    > No i jeszcze uwaga oczywista: lepiej wysylac CV juz stad, i byc pod jakas
    > komorka
    > szwajcarska.

    Tylko, by wyjechac w ciemno i szukac pracy na miejscu powiedzmy 2-3 mc
    trzeba miec jednak niezle zasoby finansowe..... :(

  • 13. Data: 2006-10-17 11:57:45
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    > Bo np. w IT, ktora generalnie jest bardzo chlonna, nie spodziewalbym sie
    > pracy wczesniej niz po wyslaniu 300-nego CV (tak, tak, kiedys tez wydawalo
    > mi sie to przesada).

    300 CV? Przeciez ciezko znalezc 300 ofert, ktore wygladalyby interesujaco.
    Chyba, ze komus zupelnie obojetnie co bedzie robil.....

    Moze jednak lepiej postawic na jakosc, a nie na ilosc.... hmmm.....

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 14. Data: 2006-10-17 12:07:45
    Od: "Krzysztof Rozmus" <r...@k...onet.pl>

    > 300 CV? Przeciez ciezko znalezc 300 ofert, ktore wygladalyby interesujaco.
    > Chyba, ze komus zupelnie obojetnie co bedzie robil.....
    > Moze jednak lepiej postawic na jakosc, a nie na ilosc.... hmmm.....

    Mialem na mysli oferty w Europie w ogole.
    W Szwajcarii jako takiej ofert i firm jest rzeczywiscie mniej,
    obnizylbym to do 100.

    Krzysiek
    http://krzysztofrozmus.net