PracaGrupypl.praca.dyskusje › Operator układarki asfaltu/równiarki - szkolenie

  • 1. Data: 2006-10-14 15:26:25
    Temat: Operator układarki asfaltu/równiarki - szkolenie
    Od: zuczek <p...@g...pl>

    Chciałbym pracować jako operator układarki asfaltu lub równiarki. Gdzie
    mogę się szkolić w tym kierunku? Czy są w Polsce jakieś szkoły zawodowe
    itp. które kształcą wykwalifikowanych robotników budowlanych?

  • 2. Data: 2006-10-14 18:59:04
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYTNIJ_TO_@_WYCINAJ_interia.pl>

    Czy są w Polsce jakieś szkoły zawodowe
    > itp. które kształcą wykwalifikowanych robotników budowlanych?

    np w Bytomiu Państwowe Szkoły Budownictwa (http://www.psb.bytom.pl/). Jest
    tam kierunek drogi i mosty- bodajże w technikum. Mam dwóch kolegów po tej
    specjalności. Praktycznie po szkole i praktykach już byli fachowcami. W tej
    chwili z blisko 15 letnim doświadczeniem- firmy biją się o nich i oferują
    zarobki rzędu min 5 tys netto. Mają średnie wykształcenie z dyplomem
    technika budowy dróg i mostów kołowych.
    Pracują od początku i nigdy nie mili kłopotów z pracą jako taką i z
    zarobkami.
    Wpisz do google'a Państwowe Szkoły Budownictwa - znajdziesz także w innych
    miastach
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2006-10-14 21:05:25
    Od: Sender Bell <s...@s...pl>

    zuczek napisał(a):
    > Chciałbym pracować jako operator układarki asfaltu lub równiarki.

    Kilka dni temu w radiowej trójce, wspominali właśnie o takim operatorze.
    Mówili również o kosmicznych zarobkach tychże operatorów, stąd pewnie
    wzmożone zainteresowanie tą równiarką ;)

    Sender Bell

  • 4. Data: 2006-10-15 07:28:26
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYTNIJ_TO_@_WYCINAJ_interia.pl>

    W zasadzie dobrej jakości praca na równiarce jak i na finisherze wymaga
    doświadczenia i wyczucia, chociaż współcześnie przy budowie dróg maksymalnie
    eliminuje się czynniki ludzki wprowadzając w teren (np do wyrónania pod
    budowę drogi) tagi elektroniczne a na maszynach odpowiedni system starujący
    który w oparciu o dane o niwelacji terenu i dane z tagów sam steruje maszyną
    (kąt łyżek, zasięg pracy) a człowieka używa się do zmiany biegów przód- tył
    w oznacznonych punktach i pilnowania aby nie doszło do jakiegoś wypadku.

  • 5. Data: 2006-10-16 10:30:26
    Od: ek <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Oct 2006 17:26:25 +0200, zuczek <p...@g...pl> napisał:

    > Chciałbym pracować jako operator układarki asfaltu lub równiarki. Gdzie
    > mogę się szkolić w tym kierunku? Czy są w Polsce jakieś szkoły zawodowe
    > itp. które kształcą wykwalifikowanych robotników budowlanych?

    wejdź na stronę
    www.ocsm.pl
    Ośrodek Centralnego Szkolenia Maszynistów
    operatorów maszyn budowlanych i drogowych
    Ewa