PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Policji

  • 11. Data: 2004-05-23 10:00:04
    Temat: Re: Praca w Policji
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-05-23 00:24, Użytkownik chlopaczyna napisał:

    > No właśnie ,a czy myslicie że człowiek kończący informatyke ma szanse na
    > prace w policji (oczywiście w dziedzinie związanej z informatyką)
    > jakieś przestępstwa komputerowe lub pilnowanie sprawnego działnia sieci i
    > łączności itd

    ostatnio znajomemu z firmy Policja zabrała serwery, bo z jego sieci
    zrobił ktoś włam. Panowie "specjaliści informatycy" pierwszy raz na oczy
    widzieli FreeBSD :)
    A o raidach itp. nawet nie słyszeli :)

    --
    Witiia

  • 12. Data: 2004-05-23 19:04:46
    Od: "::WiReFreEE::" <m...@c...pl>

    Zastanow sie Inteligent i policja jedno przeczy drugiemu .

  • 13. Data: 2004-05-23 20:12:28
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "::WiReFreEE::" <m...@c...pl> wrote in message
    > Zastanow sie Inteligent i policja jedno przeczy drugiemu .

    Przestancie leczyc kompleksy kosztem bogu ducha winnych policjantow.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 14. Data: 2004-05-24 04:55:23
    Od: "Bolek" <b...@g...pl>

    "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> wrote in message
    > "::WiReFreEE::" <m...@c...pl> wrote in message
    >
    > Przestancie leczyc kompleksy kosztem bogu ducha winnych policjantow.
    >
    > --
    >
    > Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

    NASA poszukuje informatykow z Polski.

    Bolek

  • 15. Data: 2004-05-24 07:14:37
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "chlopaczyna" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prace w policji (oczywiście w dziedzinie związanej z informatyką)
    > jakieś przestępstwa komputerowe lub pilnowanie sprawnego działnia sieci i

    Poszukaj sobie pod:
    http://www.usc.gov.pl/apps/fr/index.jsp?place=usc_su
    b_menu_a
    Tam czesto komendy policji z roznych miast szukaja informatykow i
    ogolnie pracowników "biurowych". Podejrzewam jednak ze placa
    informatyka w budzetowce jest marniutka w porownaniu z tym co
    moglbys dostac w normalnej firmie...

    Piotr

  • 16. Data: 2004-05-24 09:18:53
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Adam napisał(a):

    > 4.zarobki... duzo wieksze niz placza :-) Wieksze niz u
    > poczatkujacego inz., porownywalne z przecietnym inz., mniejsze od
    > wybitnego

    sam to wymysliles? ;-)
    wieksze niz u poczatkujacego inzyniera - ale inz. czego? bo jak jakis
    dupscikow to sie nie dziwie. w mojej branzy na starcie jest wiecej niz
    u nich po 5 latach, nie mowiac, ze mozna projektowac na lewo i prawo i
    dochodzic do sporych sumek...

    --
    nrm

  • 17. Data: 2004-05-24 09:49:44
    Od: "chlopaczyna" <c...@o...pl>

    Podejrzewam jednak ze placa
    > informatyka w budzetowce jest marniutka w porownaniu z tym co
    > moglbys dostac w normalnej firmie...
    >
    > Piotr

    No napewno ale praca jest raczej na całe życie. Jeśli sie człowiek dostanie to
    na 99% nie grozi bezrobocie w przyszłości.

  • 18. Data: 2004-05-24 16:00:16
    Od: Albert Curve <a...@g...pl>

    Marek napisał(a):

    > Obecnie jestem na 5 roku studiow na politechnice
    > Chciałbym zostać policjantem.
    > Niestey nie mam plecow.
    > Gdzie sie udac
    > Co mi radzicie?

    dzisiejsza wyborcza - jest wszystko

    poza tym:
    musisz miec uregulowany stosunek do sluzby wojskowej - jak masz teraz A to
    nie masz uregulowanego stosunku, chyba, ze Cie przeniesli do rezerwy, ale to
    chyba po studiach dopiero; jak nie masz A i prawo jazdy to nawet nie probuj
    jesli zdasz egzaminy to jedziesz osmiomiesieczne szkolenia do Katowic,
    Slupska lub gdzies indziej, otrzymujesz wowczas jakies grosze - cos ok 700
    zl; po powrocie dostajesz najnizszy stopien zaszeregowania tzn jakies 900 zl
    na reke (Krakow), ale zalezy to tez od jednostki;
    to co pisza w Gazecie (1.4 tys dla prawnikow) to jedna wielka sciema -
    zasada numer jeden PLECAKI ZAWSZE MAJA PIERWSZENSTWO; bez znajomosci nie
    masz szans na kariere w policji, co najwyzej mozesz sie siwych wlosow
    dorobic i alkoholizmu
    studia, wyksztalcenie - nie ma to zadnego wplywu na Twoja kariere - dobry
    student to zly policjant - stanowi zagrozenie dla starej kadry i dla glupich
    plecakow
    reasumujac - po wiecej szczegolow pisz na prv
    reasumujac 2 - nie polecam prace w policji

  • 19. Data: 2004-05-24 16:50:48
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Mon, 24 May 2004 11:49:44 +0200, chlopaczyna wrote:

    > No napewno ale praca jest raczej na całe życie. Jeśli sie człowiek dostanie to
    > na 99% nie grozi bezrobocie w przyszłości.

    Ale czy warto ? Do końca życia jeździć piździkiem, mieszkać w
    kawalerce (jeśli się ma szczęście) i wczasy spędzać na balkonie... ? :>

    --
    Pozdrawia m.

  • 20. Data: 2004-05-25 06:00:50
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dupscikow to sie nie dziwie. w mojej branzy na starcie jest wiecej niz
    > u nich po 5 latach, nie mowiac, ze mozna projektowac na lewo i prawo i

    Na starcie, pomimo braku doświadczenia czy z doświadczeniem?
    I jaka to branża, jeśli wolno wiedzieć?;-)

    Pozdrawiam,

    Magda