PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nienormowany czas pracy

  • 1. Data: 2004-05-21 10:22:19
    Temat: Nienormowany czas pracy
    Od: "Miras" <s...@p...onet.pl>

    Od niedawna pracuje na stanowisku kierowniczym.
    Ostatnio 2 osoby z wyzszego szczebla usiluja naklonic mnie do przychodzenia
    do pracy w czasie wolnym, ot tak na godzinke codziennie. Probuja mi wmowic
    ze mam nielimitowany czas pracy itd.
    Z tego co sie orientuje to na stanowisku kierowniczym obowiazuje
    nienormowany czas pracy. Wedlug mnie oznacza to, ze godziny mojej pracy sa
    nienormowane, ale calosciowo limit godzin pracy w miesiacu jest z gory
    okreslony przez kodeks pracy. Czy mam racje?

  • 2. Data: 2004-05-21 13:10:55
    Temat: Re: Nienormowany czas pracy
    Od: "Grzegorz Szostak" <g...@o...pl>

> [...]
    > nienormowane, ale calosciowo limit godzin pracy w miesiacu jest z gory
    > okreslony przez kodeks pracy. Czy mam racje?

    Chyba nie... nie mam jak tego teraz potwierdzić ale chyba tak nie jest.

    pozdr.
    GSz

  • 3. Data: 2004-05-21 17:26:20
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    moim zdaniem masz racje, w WYJATKOWYCH wypadkach oznacza to tez nadgodziny
    za ktore nie nalezy Ci sie wynagrodzenie (chyba ze dotyczy to dni
    wolnych)...
    nic nie stoi jednak na przeszkodzie abys chodzil do pracy codziennie w
    ramach tygodniowego limitu godzin (teraz chyba 40, ale nie jestem na
    biezaco)

    pozdr
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 4. Data: 2004-05-22 16:08:53
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > nienormowane, ale calosciowo limit godzin pracy w miesiacu jest z gory
    > okreslony przez kodeks pracy. Czy mam racje?

    Zapoznaj sie z działem szóstym kp. W/w dział na nowo został zredagowany i
    obowiązuje od 01.01.br. Znajdziesz tam też kwestię Cię interesującą. Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-05-24 05:33:12
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "Miras" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nienormowane, ale calosciowo limit godzin pracy w miesiacu jest z gory
    > okreslony przez kodeks pracy. Czy mam racje?

    Oj, chyba nie... Jest odwrotnie. Nienoromowany czas pracy na stanowisku
    kierowniczym oznacza,
    że masz pracować normalnie 8 godzin + coś jeszcze jeśli jest taka
    konieczność...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski