PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Policji

  • 1. Data: 2004-05-21 23:10:30
    Temat: Praca w Policji
    Od: "Marek" <m...@p...wp.pl>

    Witam
    Mam pytanie dotyczace pracy w Policji
    Obecnie jestem na 5 roku studiow na politechnice
    Chciałbym zostać policjantem.
    Niestey nie mam plecow.
    Gdzie sie udac
    Co mi radzicie?
    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2004-05-22 06:42:31
    Temat: Re: Praca w Policji
    Od: "Grzegorz Busz" <g_busz@ZASIEKI_ANTYSPAMOWEgazeta.pl>

    > Niestey nie mam plecow.

    A co się stało z Twoimi plecami?
    Czy w tym przypadku nie przysługuje jakaś renta inwalidzka? ;-)

    Grzegorz Busz

  • 3. Data: 2004-05-22 07:08:30
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-05-22 01:10, Użytkownik Marek napisał:

    > Witam
    > Mam pytanie dotyczace pracy w Policji
    > Obecnie jestem na 5 roku studiow na politechnice
    > Chciałbym zostać policjantem.

    po to studiujesz żeby zostać krawężnikiem???
    Z tego co mi wiadomo to tam wystarczy średnie - zresztą widać na około,
    że wielu z nich inteligencją nie grzeszy.
    Bez wyższej szkoły policyjnej chyba wyżej tam nie zajdziesz.

    --
    Witiia

  • 4. Data: 2004-05-22 08:02:09
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Mam pytanie dotyczace pracy w Policji
    > Obecnie jestem na 5 roku studiow na politechnice
    > Chciałbym zostać policjantem.
    > Niestey nie mam plecow.
    1.studiami wrazenia nie zrobisz
    2.jak u ciebie z sportem - testy sprawnosciowe
    3.plecy nie sa za bardzo potrzebne (chyba)
    4.zarobki... duzo wieksze niz placza :-) Wieksze niz u poczatkujacego inz.,
    porownywalne z przecietnym inz., mniejsze od wybitnego

  • 5. Data: 2004-05-22 08:20:50
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > 1.studiami wrazenia nie zrobisz
    To zalezy co na tej politechnice konczy.

    > 2.jak u ciebie z sportem - testy sprawnosciowe
    Nie sa te testy znowu takie trudne.

    > 4.zarobki... duzo wieksze niz placza :-) Wieksze niz u poczatkujacego
    inz.,
    > porownywalne z przecietnym inz., mniejsze od wybitnego
    Zarobki srednio niskie.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 6. Data: 2004-05-22 15:51:51
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > To zalezy co na tej politechnice konczy.
    a ktory kierunek wg ciebie zrobi wrazenie ???

    > Nie sa te testy znowu takie trudne.
    ale dla czlowieka ktory nie uprawia sportu sa raczej nie do przejscia bez
    przygotowania (5 lat siedzenia nad ksiazkami swoje robi)

    > Zarobki srednio niskie.
    srednio niskie, srednio wysokie zalezy od punktu widzenia.

  • 7. Data: 2004-05-22 17:27:19
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > a ktory kierunek wg ciebie zrobi wrazenie ???
    Z dostepnych na polietchnice moze jakas informatyka czy cos podobnego.

    > ale dla czlowieka ktory nie uprawia sportu sa raczej nie do przejscia bez
    > przygotowania (5 lat siedzenia nad ksiazkami swoje robi)
    5 lat siedzenia i nic nierobienia faktycznie. Ale jak ktos np. chodzil z dwa
    razy w tygodniu na silownie, basen albo cokolwiek innego to po lekkim
    treningu powinien testy sprawnosciowe zdac.

    > srednio niskie, srednio wysokie zalezy od punktu widzenia.
    Zalezy co dla kogo znacza srednie zarobki.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 8. Data: 2004-05-22 22:24:04
    Od: "chlopaczyna" <c...@p...onet.pl>

    > Z dostepnych na polietchnice moze jakas informatyka czy cos podobnego.

    No właśnie ,a czy myslicie że człowiek kończący informatyke ma szanse na
    prace w policji (oczywiście w dziedzinie związanej z informatyką)
    jakieś przestępstwa komputerowe lub pilnowanie sprawnego działnia sieci i
    łączności itd
    hmm ???

  • 9. Data: 2004-05-23 03:55:06
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    Witiia <K...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Z tego co mi wiadomo to tam wystarczy średnie - zresztą widać na około,
    > że wielu z nich inteligencją nie grzeszy.

    CZY TO ZNACZY, ŻE UWAŻASZ POSIADAJĄCYCH ŚREDNIE ZA MNIEJ INTELIGENTNYCH?!?!

    Marek

  • 10. Data: 2004-05-23 07:09:34
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > CZY TO ZNACZY, ŻE UWAŻASZ POSIADAJĄCYCH ŚREDNIE ZA MNIEJ
    INTELIGENTNYCH?!?!

    > Marek

    Wysil troche inteligencje i przemyśl tresć posta raz jeszcze.