PracaGrupypl.praca.dyskusje › !!!PRACA W DOMU!!!

  • 1. Data: 2004-05-21 16:07:44
    Temat: !!!PRACA W DOMU!!!
    Od: "XaVieR" <x...@o...pl>

    Jeżeli potrzebne Ci pieniądze......to nie czekaj same nie przyjdą!!!

    Po prostu do mnie napisz a podam Ci wszystkie szczegóły i odpowiem na twoje
    pytania. Można zarobić naprawdę spore pieniądze

    E-mail: x...@t...pl gg: 7485510

  • 2. Data: 2004-05-21 22:01:21
    Temat: Re: !!!PRACA W DOMU!!!
    Od: "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com>

    Użytkownik "XaVieR" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    twoje
    > pytania. Można zarobić naprawdę spore pieniądze

    Chlopczyku ;)) Przestan smiecic...
    Jesli masz wspanialy sposob na zarabianie pieniedzy, zarabiaj je sam ;))