PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w PKP. › Re: Praca w PKP.
    From: "Jan" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w PKP.
    Date: Mon, 3 Mar 2003 14:11:00 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@235-244.gdynia.mm.pl

    Użytkownik "Gregory" <g...@k...com.pl> napisał w wiadomości
    news:b3vhle$h65$1@news.onet.pl...
    > ja pracuje na PKP. Stala wyplata - nie gwarantuje w ruchu pasazerskim.
    > Ogolnie 99% znizki na bilety, marnie placa, watpliwe podwyzki ale stala
    > praca.
    > Sam zobaczysz.

    Teraz bez ryzyka, lub super kwalifikacji nigdzie chyba nie ma dobrej płacy.
    teraz pracuje (juz 8my rok) w sklepie który chyli sie ku upadkowi, szef
    zauważył, że w ciagu 4 godzin, też zdąże zrobić wszystko co mam do naprawy,
    place i etat przyciął rok temu i obiecał że to przejsciowe. Teraz gdy
    wspominam o powrocie na cały etat, to kaze mi szukać "jakichś zleceń czy
    innego zajęcia" dla firmy, to wtedy moze mnie zatrudni na caly etat. Znajomy
    zadzwonił który tam pracuje, że pilnie potrzebuja kogos do pracy na pewne
    stanowisko, wiec rozważam, czy nie odejsc ze sklepu.