PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Krakowie - czy warto?

  • 11. Data: 2002-12-12 14:52:07
    Temat: Re: Praca w Krakowie - czy warto?
    Od: "kz" <K...@w...pl>

    :
    : > W wa-wie w centrum kawalerka - 1500+ zł
    : > tarchomin 3 pokoje - 1300-1500 zł
    :
    : W Centrum da się znaleźć za 1000.
    :
    Na 3-go maja to nawet za 800 - dwupokojowe.
    Ale ja tam nie zamieszkałbym tam nawet gdyby mi dopłacali.

    Nie mówię że się nie da, tylko że w wa-wie ceny też są różne i cena dobrej
    kawalerki jest taka jak cena 2-3 pokoi w nieco gorszej lokalizacji(3 pokoje
    48m2 Bemowo-1400)

  • 12. Data: 2002-12-12 20:47:51
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie do osób które mają rozeznanie w temacie (A.P.?) - podobno
    > płace w Krakowie są niższe niż w Warszawie, jeśli tak jest w istocie, to o
    > ile i czy jest to regułą? Być może to głupie pytanie, ale dostałem
    > propozycję pracy w Krakowie... i nie wiem czego się spodziewać...
    > Uściślając: chodzi o pracę w IT w krakowskim oddziale dużego belgijskiego
    > banku...
    > "Krakusy"!!! pomóżcie "warsiawiakowi" z dziada pradziada... :), jeśli nie
    na
    > grupie, to na priv.

    Mi sie wydaje, ze w Polsce jest tylko jeden Bank belgijski, i nazywanie do
    duzym, jest pewnym nieporozumieniem.
    Wiecej jak 3 k zl nie dostaniesz raczej.
    A bank, jak wszyscy wiedza, jest rozpaczliwe na sprzedaz i ciagle nie
    przynosi zadnego zysku :)

    Wojtek

  • 13. Data: 2002-12-12 21:47:43
    Od: c...@p...onet.pl

    > "Krakusy"!!! pomóżcie "warsiawiakowi" z dziada pradziada... :), jeśli nie na
    > grupie, to na priv.

    Jak masz okazje, to sie przeprowadz. W koncu dojazd z Krakowa do Wawy to raptem
    3 godz pociagiem - zawsze mozesz wrocic, a doswiadczenie pracy w banku jako
    informatyka jest bardzo cenne moim zdaniem.

    pzdr i zycze powodzenia

    jacek

  • 14. Data: 2002-12-13 17:39:28
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    fotech <u...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Wiecej jak 3 k zl nie dostaniesz raczej.
    > A bank, jak wszyscy wiedza, jest rozpaczliwe na sprzedaz i ciagle nie

    Ciekawe kim są owi 'wszyscy' bo akurat w Krakowie, osobliwie wśród
    przedsiębiorców bank ten postrzegany jest jako całkiem rozsądny.

    --