PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Jak slac pismo do ministerstwa?

  • 1. Data: 2006-08-09 19:10:32
    Temat: [OT] Jak slac pismo do ministerstwa?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Nie bardzo wiem gdzie zapytac, a problem mam :]
    Wysylam poczta pismo do ministerstwa, na jakich zasadach je nadac, zeby sie
    nie wyparli ze je dostali, i zeby w ogole dotarlo?

    Mam zamiar wyslac list polecony, ale ZTCW jest tez cos takiego jak list
    polecony za potwierdzeniem odbioru - czy bedzie to wlasciwsza opcja, czy
    wystarczy tylko polecony?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2006-08-09 19:23:18
    Temat: Re: [OT] Jak slac pismo do ministerstwa?
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    Uzytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Mam zamiar wyslac list polecony, ale ZTCW jest tez cos takiego jak list
    > polecony za potwierdzeniem odbioru - czy bedzie to wlasciwsza opcja, czy

    Jesli chcesz miec pewnosc, ze to otrzymali, to nadaj list za potwierdzeniem
    odbioru.
    Sam polecony nie wystarczy.

    JW.

  • 3. Data: 2006-08-10 04:17:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kapsel napisał(a):

    > Nie bardzo wiem gdzie zapytac, a problem mam :]
    > Wysylam poczta pismo do ministerstwa, na jakich zasadach je nadac, zeby sie
    > nie wyparli ze je dostali, i zeby w ogole dotarlo?

    I przeczytaj KPA.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 4. Data: 2006-08-10 07:55:07
    Od: probe <n...@p...onet.pl>

    Kapsel napisał(a):
> [...]
    >
    > Mam zamiar wyslac list polecony, ale ZTCW jest tez cos takiego jak list
    > polecony za potwierdzeniem odbioru - czy bedzie to wlasciwsza opcja, czy

    I :-) zachowaj kopie pisma dla siebie - żebyś mógł udowodnić co wysłałeś :-)

  • 5. Data: 2006-08-10 16:50:20
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 10 Aug 2006 09:55:07 +0200, probe napisał(a):

    > I :-) zachowaj kopie pisma dla siebie - żebyś mógł udowodnić co wysłałeś :-)

    A niby kto mi potwierdzi, ze to co mam u siebie to to samo co wyslalem?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2006-08-10 18:55:57
    Od: "D" <w...@e...mn>

    > A niby kto mi potwierdzi, ze to co mam u siebie to to samo co wyslalem?

    A może notariusz?