PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Pod gruszą"

  • 1. Data: 2006-08-10 08:54:49
    Temat: "Pod gruszą"
    Od: AKWinner <e...@w...pl>

    Witam,

    mam pytanie - co to jest dodatek zwany "pod gruszą", komu się należy i w
    jakich okolicznościach - mogę sobie poczytać sama, tylko gdzie?:)

    Pozdrawiam

    Ewa

  • 2. Data: 2006-08-10 09:12:17
    Temat: Re: "Pod gruszą"
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    AKWinner napisał(a):
    > Witam,
    >
    > mam pytanie - co to jest dodatek zwany "pod gruszą", komu się należy i w
    > jakich okolicznościach - mogę sobie poczytać sama, tylko gdzie?:)

    "urlopowe", wyplacane z ZFSS z tytulu urlopu dluzszego niz 14 dni
    kalendarzowych.

    Regulamin "gruszy" okreslaja regulacje wewnetrzne przedsiebiorstwa -
    mozna np uzaleznic wyplate i wysokosc gruszy od dochodow na osobe w
    rodzine, ergo - najpierw siegnij do regulaminu swiadczen socjalnych
    wlasnego przedsiebiorstwa (czy jak sie to tam nazywa)

    --

    glos

  • 3. Data: 2006-08-10 09:15:05
    Od: AKWinner <e...@w...pl>

    glosnetu napisał(a):
> [...]
    > rodzine, ergo - najpierw siegnij do regulaminu swiadczen socjalnych
    > wlasnego przedsiebiorstwa (czy jak sie to tam nazywa)

    Bardzo dziękuję:)

    Ewa

  • 4. Data: 2006-08-10 13:45:20
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

[...]

    zdaje się że nie bardzo. Wczasy pod gruszą są finansowane z funduszu
    socjalnego.
    Jeżeli są wypłacane to muszą być wypłacane w okreslonej utsawowo wysokości.
    Wysokość świadczenia urlopowego zależy m.in. od rejonu zamieszkania. np
    Górny Śląsk ma wyższą stawkę wczasów pod gruszą niż rejony np ekologicznoie
    czyste z uwagi na gorsze warunki życia.
    Wczasy pod gruszą przysługują osobie która bierze minimum 14 dni
    kalendarzowych w jednym ciągu.
    W ubiegłym roku na terenie Górnego Śląska świadczenie urlopowe wynosiło
    ponad 700 zł na rękę.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2006-08-10 18:18:44
    Od: "jalboss" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kalendarzowych w jednym ciągu.
    > W ubiegłym roku na terenie Górnego Śląska świadczenie urlopowe wynosiło
    Bzdury piszesz, poprzednik ma rację - wysokość "gruszy" określa wewnętrzny
    regulamin ZFŚS

  • 6. Data: 2006-08-10 19:33:26
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 10 Aug 2006 15:45:20 +0200, "Jackare"
    <j...@i...pl> zakodował:

    >Jeżeli s? wypłacane to musz? być wypłacane w okreslonej utsawowo wysoko?ci.

    Mozesz podać ustawę, w której występuje w ogóle pojęcie "pod gruszą"?
    Albo chociaż jaki przepis konkretnie masz na myśli?

    Zasady wydawania wszystkich pieniędzy z ZFŚS reguluje regulamin
    obowiązujący w danym zakładzie. Ustawa określa tylko ogólnie cele
    (socjalne) na które pieniądze mają być wydane i na co nie mogą zostać
    wydane.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 7. Data: 2006-08-11 09:26:36
    Temat: Re: "Pod grusz
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Mozesz podać ustawę, w której występuje w ogóle pojęcie "pod gruszą"?
    > Albo chociaż jaki przepis konkretnie masz na myśli?

    Nie nie mogę o czym świadczy napisane na poczatku mego postu "zdaje się"
    Reszta napisana w oparciu o sytuację i interpretację z firmy w której
    pracuje moja żona oraz wysokość jej świadczenia urlopowego z ubiegłego roku.
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2006-08-11 14:44:32
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 11 Aug 2006 11:26:36 +0200, "Jackare"
    <j...@i...pl> zakodował:

    >Reszta napisana w oparciu o sytuację i interpretację z firmy w której
    >pracuje moja żona oraz wysoko?ć jej ?wiadczenia urlopowego z ubiegłego roku.

    Na podstawie jednej firmy wnioskujesz o ustawie? Ciekawe źródło
    informacji.

  • 9. Data: 2006-08-17 20:40:24
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > kalendarzowych w jednym ciągu.
    > W ubiegłym roku na terenie Górnego Śląska świadczenie urlopowe wynosiło

    To jeszcze zależy od tego, czy pracujesz na cały etat - w przypadku np
    nauczyciela zatrudnionego na 15/18 wynosi jakieś 530 netto.

    ---------------------------------
    Ewa
    "Ty jesteś dla siebie najwiekszą wartośćią"
    http://tinyurl.com/lsegk

  • 10. Data: 2006-08-18 07:48:32
    Od: "Marcin Tworek" <m...@U...com>

> [...]
    > jakich okolicznościach - mogę sobie poczytać sama, tylko gdzie?:)

    "urlopowe", wyplacane z ZFSS z tytulu urlopu dluzszego niz 14 dni

    U nas wystarczy 7 dni.

    Pozdrawiam,
    Marcin Tworek