PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Guest-Tek Interactive Sp. z o.o. (Warszawa) - wasze opinie › Re: Praca w Guest-Tek Interactive Sp. z o.o. (Warszawa) - wasze opinie
    From: "Vlad The Ripper" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Guest-Tek Interactive Sp. z o.o. (Warszawa) - wasze opinie
    Date: Fri, 11 Aug 2006 11:52:18 +0200

    Użytkownik "MK" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:ebf8ob$6d5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam.
    >
    > Pytanie dotyczy stanowiska: Junior Analyst NOC. Interesuje mnie atmosfera
    > pracy, wasze doświadczenia z tą firmą (niekoniecznie z tym stanowiskiem).
    >
    > Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > MK
    O firmie nie słyszałem, zaś o stanowisku mogę co nieco powiedzieć. NOC
    zanczy pewnie Network Operation Center. Polega to na tym, ze zajmujesz się
    utrzymaniem sieci i reagowaniem na występujące awarie, i dzwonieniu do osób
    odpowiedzialbych za działanie sieci lub dostawców usług. Bardzo
    prawdopodobne, że praca jest w systemie zmianowym, także w nocy jak sama
    nazwa wskazuje :) Minus może być taki, że firma świadczy usługi dla klientów
    z zagranicy więc nie obędzie się bez dobrego gadania w zagraniznych
    narzeczach, chociaż może dla ciebie to akurat być plus. Samą pracę i jej
    tryb polecam. Płacy należy spodziewać się co najmniej 2kzł netto na miesiąc.
    Pan google zresztą mówi o niedawnym uruchomieniu NOC
    http://66.249.93.104/search?q=cache:Ejxo13Wbl5oJ:www
    .idg.pl/news/91234.html+%22Guest-Tek%22&hl=pl&gl=pl&
    ct=clnk&cd=3

    --
    Vlad The Ripper o...@p...wp.pl
    gg 05214126