PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Emiratach Arabskich

  • 1. Data: 2004-08-16 10:12:44
    Temat: Praca w Emiratach Arabskich
    Od: "MZG" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Czy ktoś ma jakies doswiadczenia w pracy i zyciu w Emiratach Arabskich??
    Bede wdzieczna za podzielenie sie nimi - atmosfera, bezpieczenstwo, koszty
    utrzymania itp. Mam nadzieje, ze w koncu tutaj zdobede jakies informacje, bo
    jakos w necie malo ich jest - chyba ze ktos ma jakas ciakawa stronke to
    rowniez prosze o podanie.

    ---
    pozdrawiam
    MZG

  • 2. Data: 2004-08-17 11:56:16
    Temat: Re: Praca w Emiratach Arabskich
    Od: "Hero" <h...@s...poczta.fm>

    "MZG" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    bo
    > jakos w necie malo ich jest - chyba ze ktos ma jakas ciakawa stronke to

    Mysle ze tutaj : http://www.chez.com/dubaipolonia/index.htm znajdziesz
    uzyteczne informacje, jesli chodzi o moje wrazenia - to powiem w skrocie -
    piekny i interesujacy kraj - ale dla kobiet - trudny.
    Poczytaj i ocen sama.

    Pozdrawiam

    Hero

  • 3. Data: 2004-08-17 14:53:34
    Od: "MZG" <m...@N...poczta.onet.pl>

> [...]
    > uzyteczne informacje, jesli chodzi o moje wrazenia - to powiem w skrocie -
    > piekny i interesujacy kraj - ale dla kobiet - trudny.

    Dzieki wielkie, choc te strone sama tez znalazlam, bo wyskakuje na
    googlach.. ale dzieki za starania i wrazenia - choc w skrocie:)..
    zastanawiam sie tylko.. czy dla kobiety turystki, odwiedzajacej meza tam
    pracujacego tez jest taki trudny, czy jednak rownie interesujacy co dla
    mezczyzny??, bo raczej taki charakter moze mnie dotyczyc:)

    pozdrawiam
    MZG