PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: poszukiwanie pracy

  • 1. Data: 2007-09-30 17:23:40
    Temat: Re: poszukiwanie pracy
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Sun, 30 Sep 2007 18:07:18 +0200, xx napisał(a):

    > witajcie
    > Jakos mi sie zebralo wiec napisze, trojmiasto szukam pracy. Doswiadczenie
    > nie wielkie - 8 miesiecy jako administrator w firmie czyli Pan od komputerow
    > i wszystkiego co zwiazane z technika, nastepnie rok czasu jako serwisant
    > urzadzen biurowych - znanej korporacji. Obecnie poszukuje pracy, znam sie
    > bardzo dobrze na samochodach od co moje hobby wiec moim marzeniem byloby
    > zarzadzac flota aut. Wlasciwie to nie wiem jakiego typu roboty szukam. Mam
    > wyzsze zawodowe, zaocznie robie sobie mgr.
> [...]

    W Polsce w ostatich 2 latach powstala mocna desymetria bezrobocia, sa
    miejsca gdzie praktycznie zniknelo, ale sa takze gdzie sie powiekszyla
    (glownie tam gdzie jest tak biednie, ze nie ma funduszy na eksport
    bezrobocia na Zachod albo do duzych miast).
    Obraz rynku psuja takze "wiszace" w nieskonczonosc propozycje pracy za
    niepowazne pieniadze (np. 1500 w stolicy). Co z tego ze LG zatrudni kazda
    ilosc ludzi jak maja fabryki w 2. najbogatszej gminie w Polsce gdzie nikt
    pracy nie szuka, a dojazd 100 km za 900 zl na reke juz sie tak dobrze nie
    kalkuluje.
    Po prostu wciaz cieprpimy na bezrobiocie strukturalne i jezeli inwestycje
    zagraniczne per capita nie zwieksza sie przynajmniej do poziomu Czech to
    niezwykla sytuacja istnienia wolnych miejsc pracy i bezrobotnych bedzie sie
    utrzymywac jeszcze dlugo.