PracaGrupypl.praca.dyskusje › Help Desk

  • 1. Data: 2004-04-21 06:34:58
    Temat: Help Desk
    Od: "Adam" <adam3541[wytnij to]@interia.pl>

    Witam,
    Pan do Was pytanie Szanowni Grupowicze:
    Otóż chciałbym się dowiedzieć ile średnio zarabia osoba zatrudniona na
    stanowisku Help Desk w dużej firmie. Jeśli możecie to podajcie kwoty netto.

    Dzięki
    Adam

  • 2. Data: 2004-04-21 07:05:22
    Temat: Re: Help Desk
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Otóż chciałbym się dowiedzieć ile ?rednio zarabia osoba zatrudniona na
    > stanowisku Help Desk w dużej firmie. Je?li możecie to podajcie kwoty netto.

    Od 600 zl do ........ ;)

    W sumie nie podales czy chodzi o dużą mleczarnię czy o dużą firmę
    produkującą odzież roboczą.

    ;-)

  • 3. Data: 2004-04-21 07:08:28
    Od: "Adam" <adam3541[wytnij to]@interia.pl>

    > Od 600 zl do ........ ;)
    >
    > W sumie nie podales czy chodzi o dużą mleczarnię czy o dużą firmę
    > produkującą odzież roboczą.

    Chodzi o dużą firmę z branży paliwowej.

  • 4. Data: 2004-04-21 08:27:40
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Chodzi o duż? firmę z branży paliwowej.

    I pewnie w Jaśle ...

  • 5. Data: 2004-04-21 09:42:14
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    > stanowisku Help Desk w dużej firmie. Jeśli możecie to podajcie kwoty
    netto.
    wiem ze w duzej firmie w stolicy netto 3 500

    ale czy to regula ?

    helpdesk mobilny (sam.sluzbowy) i plynna znajomosc jezyka ang.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-04-21 16:56:26
    Od: "Adam" <adam3541[wytnij to]@interia.pl>

    > I pewnie w Jaśle ...

    Nie w Jaśle, a w Warszawie.

  • 7. Data: 2004-04-22 00:00:29
    Od: "GG" <g...@g...pl>

    W korporacji miedzynarodowej +- 3000 netto zł Warszawa Wschodnia staż
    kilkuletni,

    ... +- 60 h/ tygodniowo bardzo duzo pracy ..... proponuje podawac
    stawke netto godzinowa, bo nie ma sensu podawac miesiecznego wynagrodzenia,
    (czasami nie ma urlopu- brak jednej pensji w roku - Umowa Zlecenie);
    Państwowa Inspekcja Pracy spi, albo nie chce wiedzieć co sie dzieje w
    renomowanych korporacjach.

    pozdrawiam
    GG ...zdegustowany warszawa

  • 8. Data: 2004-04-23 08:18:08
    Od: "GG" <g...@g...pl>

    Obawiam się że jest to reguła 100 osób w jednej firmie to wyjatek ?
    Jest tak duże bezrobocie, że ludzie się cieszą że mają prace, nawet to
    nazywają ogromnym sukcesem że pracuja dla znanej i poważanej korporacji X, a
    to że są juź od 3 lat na umowe zlecenie, u pośredniaka, to nic.

    Słyszałem wczoraj w wiadomościach że Urzad Skarbowy bedzie wklejał kary w
    wysokości do 700 tys zł za fikcyjne tankowanie paliwa do Żuków, będą je
    przelewać do samochodów z kratką, a co powinien zrobić PIP , za fikcyjne
    umowy zlecenie, gdzie w imieniu firmy umowe zlecenie podpisuje firma
    trzecia - pośrednik - doradztwo personalne itp. i jest OK :-))) , praca w
    oparciu o umowa zlecenie nie może być wykonywana w siedzibie firmy,
    zleceniodawcy i tak jest na pierwszy rzut oka.
    Państow , Władza, przymyka oczy na proceder bo im w statystykach bezrobocie
    spada, jestem przekonany, że gdyby nie bylo takiego hamstwa w urzedach pracy
    byłoby więcej zarejestrowanych, , łącznie z polakami pracujacymi "na
    czarno" za granica, to mamy bezrobocie 40% , 50% i dochodzimy to wniosku że
    polska jest bankrutem.

    pozdrawiam
    GG ...zdegustowany warszawa