PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca sezonowa w Niemczech

  • 1. Data: 2002-07-06 13:47:42
    Temat: Praca sezonowa w Niemczech
    Od: <f...@p...onet.pl>

    Witajcie.
    Mam problem.Obiecalem dla dobrego znajomego ,ktory mi pomogl zarobic troche
    pieniedzy,ze pomoge znalezc jego synom prace w sezonowa w Niemczech.Niestety w
    miejscach ktorych bylem na borowce amerykanskiej i pomocy w zniwach nie ma juz
    miejsc.Dobrze tam mozna bylo kiedys zarobic.Mam przerabane u mojego kumpla gdy
    jego synowie nie wyjada.Moze ktos wie gdzie mozna znalezc robote sezonowa w
    Niemczech chociaz na miesiac dla dwoch studentow? Wiadomo-pracodawca niemiecki
    musi najpierw wyslac pozwolenie do pracy ,potem juz reszta zajmie sie nasz
    Urzad pracy i ambasada BRD.Gdzie moge znalezc prace dla dwoch osob?
    Pomozcie.
    Tomek

  • 2. Data: 2002-07-06 20:49:29
    Temat: Re: Praca sezonowa w Niemczech
    Od: "Maciek Koziarski" <e...@c...pl>

    Legalnie już nie znajdziesz... Trzeba się było o to zatroszczyć przed 1
    marca (termin narzucony przez ZAV -----> www.zav.de)

    Życzę Ci, by Twój kumpel to zrozumiał.

    Pozdrawiam

    Maciek Koziarski

    PS. Na przyszłość: www.arbeitsamt.de ---> masa ofert w różnych zawodach i w
    różnych miejscach

  • 3. Data: 2002-07-23 22:51:26
    Od: "sOap" <s...@g...pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Wiadomo-pracodawca niemiecki
    > musi najpierw wyslac pozwolenie do pracy ,potem juz reszta zajmie sie nasz
    > Urzad pracy i ambasada BRD.Gdzie moge znalezc prace dla dwoch osob?

    @

    jak wyglada taka procedura...
    ile trwa

    @