PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przedstawiciela medycznego !!!!!!!!!

  • 11. Data: 2003-05-31 17:17:08
    Temat: Re: Praca przedstawiciela medycznego !!!!!!!!!
    Od: "Mateusz Kuziora" <m...@g...pl>

    Użytkownik "karmelowy" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bb7t1h$17n$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Anka" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > byłabym
    >
    > http://www.vilcacora.com.pl/archiwum/repy.html

    ale bzdura...

  • 12. Data: 2003-05-31 19:54:54
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Jak mówiłam to praca jak każda inna.
    Tak jest nie ma leków za darmo.Dysponuja wiedzą możesz sam powiedziec
    lekarzowi że chcesz dobry lek ale tani.Są różnie lekarze powiedziłabym
    wiecej ale niestety nie moge.
    Sama tez chodze do lekarza i też zależy mi na dobrym leczeniu.
    Powiem coś optymistycznego-wierz mi nie każdy lekarz chce współpracować z
    firmą i jak nie jest przekonany do leku "za chiny" nie bedzie go pisał.W
    końcu składał przysięgę Hipokratesa ma chronić nasze życie-on sam musi
    wybrać i byc przekonany do leku.
    Ps. Sa tańsze cefalosporyny
    Wiedzę ze ten temat nie jest Ci obcy masz?jaki masz związek lekami?Czyżby
    farmaceuta-zgadując
    Pzdr.

  • 13. Data: 2003-05-31 21:36:35
    Od: "BPX" <e...@g...pl>

    > Jak mówiłam to praca jak każda inna.
    > Tak jest nie ma leków za darmo.Dysponuja wiedzą możesz sam powiedziec
    > lekarzowi że chcesz dobry lek ale tani.Są różnie lekarze powiedziłabym
    > wiecej ale niestety nie moge.

    Wiem co chesz powiedzieć i doskonale rozumiem czemu nie możesz, jeden lekarz
    czeka na nowe biurko, drugiemu chodzi o wdrażanie leku do konkretnego
    leczenia i merytorykę terapii. a P.M. musi odpowiednio obsłużyć obu.

    > Sama tez chodze do lekarza i też zależy mi na dobrym leczeniu.
    > Powiem coś optymistycznego-wierz mi nie każdy lekarz chce współpracować z
    > firmą i jak nie jest przekonany do leku "za chiny" nie bedzie go pisał.

    Wiem doskonale o tym, lekarze są różni, ale nadal jednak dużo jest tych
    "każdych", tyle że w zasadzie problem tkwi po stronie sł. zdr. a nie firm
    farm. i to jest fakt

    W końcu składał przysięgę Hipokratesa ma chronić nasze życie-on sam musi
    > wybrać i byc przekonany do leku.

    i chwała im za to !

    > Ps. Sa tańsze cefalosporyny

    Wiem :) ale taką właśnie znajomej przepisał lekarz, co mnie szczerze
    powiedziawszy rozbawiło, choć średnio to śmieszne ale potwierdza fakt że nie
    tylko merytoryka stoi za pisaniem recept

    > Wiedzę ze ten temat nie jest Ci obcy masz?jaki masz związek lekami?Czyżby
    > farmaceuta-zgadując

    niestety pudło ale blisko, nie będę Cie trzymał w niepewności -
    biotechnolog

    pozdro