PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca przedstawiciela medycznego !!!!!!!!! › Re: Praca przedstawiciela medycznego !!!!!!!!!
    From: "Magda" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca przedstawiciela medycznego !!!!!!!!!
    Date: Sat, 31 May 2003 13:01:19 +0200

    Nie zapomnij że gdyby nie pomoc firm pacjeni nic już by nie mieli nawet czym
    zmierzyć ciśnienia czy poziomu cukru we krwi.Działania repa to nie
    rozdawanie biletów na Kanary.
    A Twoja sasiądaka lekarka pamiętaj że nie tylko pracuje w przychodni ale
    równiez ma swój prywatny gabinet-może stać ja na to żeby wyjechać na
    wycieczkę za granica za własną kase.
    Po za tym jestem pewne że sam dasz lekarzowi łapówke jak bedzie chorował
    ktoś z Twoich bliskich-bo bedzie Ci zależało na bardzo dobrej opiece.
    Lekarze nie sa utrzymywani przez firmy farmacuetyczne.
    Praca jak każda inna.
    Jakbyś sprzedawał papierosy to był byś odpowiedzialny za to że ludzie
    choruja na raka płuc?
    Śmieszne macie podejście do tego tym bardziej że nie ma pracy i każda posada
    jest na wagę złota.
    pzdr.